خبرنگاران کولاکوویچ: انتظار دارم بیشتر از من ایران را دوست داشته باشید

به گزارش مجله سرگرمی، ارومیه- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی والیبال ایران در واکنش به بعضی نقدها از عملکردش گفت: من ایران را دوست دارم اما انتظار دارم شما بیشتر از من کشورتان را دوست داشته باشید و از تیم ملی حمایت کنید.

خبرنگاران کولاکوویچ: انتظار دارم بیشتر از من ایران را دوست داشته باشید

به گزارش خبرنگاران تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به میزبانی ارومیه به مصاف کانادا، لهستان و روسیه می رود و نشست خبری مسابقات این هفته از ساعت 20:30 پنجشنبه در سالن غدیر برگزار گردید.

قرار بود این نشست فقط با حضور سرمربیان چهار تیم برگزار گردد اما کاپیتان های سه تیم روسیه، لهستان و کانادا نیز در محل نشست حضور یافتند که ظاهراً این موضوع به دلیل اعلام نشدن مسئله به تیم های میهمان بود.

این مسئله باعث اعتراض سرمربی لهستان شد زیرا معتقد بود این ناهماهنگی منجر به خستگی بازیکنانش، یک شب پیش از مسابقه می گردد.

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات این هفته گفت: خیلی خوشحالم که با تیمم در شهر ارومیه هستیم که تاریخ والیبال هم اینجاست؛ تعداد زیادی از بازیکنان ما در این شهر به دنیا آمده اند و خوشحالم که قرار است در زادگاه خودشان بازی نمایند.

وی اضافه کرد: انتظار بازی های سختی داریم زیرا حریفان ما در میان 6 تیم بالای جدول هستند که کار ما را بسیار سخت می نماید؛ برای پیروزی در همه مسابقات می جنگنیم و می خواهیم به مرحله نهایی رقابت ها صعود کنیم.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که چرا از همه ظرفیت والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت ها استفاده نمی نماید؟ گفت: چرا باید این کار را انجام بدهم؟ در پنج بازی از 6 مسابقه پیروز شده ایم؛ هدف ما پیروزی در مسابقات است. ما مثل سرمربی لهستان نیستیم که به صعود به مرحله نهایی فکر نکنیم. سطح همه بازیکنان ما به یک اندازه نیست. به عنوان سرمربی صربستان افتخارات زیادی کسب کردم و می خواهم این کار را در ایران هم انجام بدهم. اگر با امتیاز نزدیک بازی کنید چطور می توانید ریسک کنید و ترکیب تیم را به هم بریزید؟

وی ادامه داد: این روش مربیگری من است نه شما. این مربی است که باید تصمیم بگیرد، اگر کسی می تواند کار را بهتر انجام بدهد، این پست را تحویل بگیرد؛ انتظار من این است که همه جامعه والیبال ایران و رسانه ها از تیم ملی حمایت نمایند. من این کشور را دوست دارم ولی شما باید بیشتر از من کشورتان را دوست داشته باشید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بخواهید به بازیکنان جوان میدان بدهید، باید به آنان بگویید که برد مهم نیست و شما برای کسب تجربه بازی می کنید. پارسال در ترکیب اصلی خودمان از مرتضی شریفی استفاده می کردیم اما حالا این بازیکن در سطح مورد نظر ما نیست. هیچ مسابقه محبت آمیز ای پیش از آغاز لیگ ملت ها نداشتیم. بعضی بازیکنان در ترکیب اصلی هستند اما بعضی دیگر برای رسیدن به ترکیب اصلی جنگیده اند مثل علی شفیعی، علی اصغر مجرد و پوریا فیاضی. نمی دانم بالاخره از من انتظار برد دارید یا تغییر دادن ترکیب تیم. من به همه بازیکنان احترام می گذارم و از آنان استفاده می کنم ولی من هستم که باید تشخیص دهم چه کسی بازی کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که این تیم چقدر شانس صعود به المپیک دارد؟ گفت: برای رسیدن به این هدف می جنگیم ولی از الان نمی گردد به قطعیت گفت. ایران بازی های بین المللی سخت زیادی ندارد. می خواهیم در لیگ ملت ها کیفیت کار خود را بالا ببریم تا برای انتخابی المپیک آماده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر شدن تعداد بازیکنان لژیونر ایران در بهتر شدن عملکرد تیم ملی در هفته های آغازین لیگ ملت ها تأثیرگذار بوده است؟ گفت: بله این موضوع خیلی نقش دارد. خیلی از بازیکنان تازه مسابقات باشگاهی خود را به انتها برده اند و نکته مهمتر اینکه مصدومیتی هم ندارند.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا اجازه حضور محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی در مسابقات جوانان دنیا را می دهد؟ گفت: اولویت ما تیم ملی بزرگسالان است و به این بازیکنان نیز احتیاج دارم. تقویم مسابقات تیم های جوانان و بزرگسالان بسیار نزدیک است. سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.

توماس ساملوو سرمربی فنلاندی تیم ملی روسیه هم در این نشست خبری گفت: خوشحالم در شهری هستم که مردم بیشتر از هر جایی والیبال را می شناسند. سه بازی سخت در پیش داریم ولی در این لحظه فقط به بازی فردا فکر می کنیم. دوست داریم بازی به بازی پیش برویم. بازی یکشنبه مقابل ایران هم تجربه جدیدی برای همه بازیکنان ما خواهد بود. می دانیم در سالن سر و صدای زیادی خواهد بود که حتی نمی توانیم با هم حرف بزنیم. این موضوع شرایط خیلی خاصی است.

وی اضافه کرد: برای ما تازه لیگ ملت ها در حال آغاز شدن است زیرا در هفته های قبل شرایط خوبی نداشتیم ولی در این هفته حریفان بسیار سختی داریم.

ساملوو درباره غیبت بعضی ستاره های والیبال روسیه در لیگ ملت ها گفت: به این بازیکنان استراحت داده ام تا هم مراحل درمانی خود را طی نمایند و هم برای مسابقات مهمتری مثل انتخابی المپیک آماده شوند.

ساملوو سرمربی روسیه

گلن هوگ سرمربی تیم ملی کانادا هم خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالم که برای این مسابقات به ارومیه آمده ام. از ستاد اجرایی مسابقات و مردم ارومیه به خاطر میزبانی از ما تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هفته مهم و بزرگی در پیش داریم. بازی کردن مقابل این تیم های بزرگ یک فرصت برای آموزش و تمرین دوباره برای ماست.

هوگ سرمربی کانادا

ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان هم گفت: همه من را می شناسند که به پیاده روی عادت دارم. در دو روز حضور در ارومیه در سراسر شهر راه رفتم. همه مردم در شهر به من خوش آمد می گفتند. خیلی خوب است که مردم والیبال را دوست دارند. اما در پیاده روی آخرم 20 ماشین کنارم ایستادند تا مرا به هتل برسانند اما در رسانه ها بنویسید که من احتیاجی به تاکسی ندارم و می خواهم راه بروم. ولی مردم نشان دادند چقدر مهمان نواز هستند.

وی درباره تغییرات زیاد در تیم لهستان در لیگ ملت های والیبال گفت: سال جاری چهار تورنمنت در پیش داریم که از نظر من، رقابت های انتخابی المپیک از همه مهم تر است و به این خاطر به بعضی از بازیکنان اصلی در لیگ ملت ها استراحت داده ام.

هینن سرمربی لهستان

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال 2019

هفته نخست، میزبان چین

آدینه 10 خرداد: ایران 3 - ایتالیا 1

شنبه 11 خرداد: ایران 3 - چین 0

یکشنبه 12 خرداد: ایران 3 - آلمان 0

هفته دوم، میزبان ژاپن

آدینه 17 خرداد: ایران 2 - برزیل 3

شنبه 18 خرداد: ایران 3 - آرژانتین 1

یکشنبه 19 خرداد: ایران 3 - ژاپن 0

هفته سوم، میزبان ارومیه ایران

آدینه 24 خرداد: ایران - کانادا، ساعت 18:30

شنبه 25 خرداد: ایران - لهستان، ساعت 18:30

یکشنبه 26 خرداد: ایران - روسیه، ساعت 18:30

هفته چهارم، میزبان اردبیل ایران

آدینه 31 خرداد: ایران - پرتغال، ساعت 18:30

شنبه اول تیر: ایران - استرالیا، ساعت 18:30

یکشنبه دوم تیر: ایران - فرانسه، ساعت 18:30

هفته پنجم، میزبان بلغارستان

آدینه 7 تیر: ایران - صربستان، ساعت 18:30

شنبه 8 تیر: ایران - بلغارستان، ساعت 22:10

یکشنبه 9 تیر: ایران - آمریکا، ساعت 18:30

2024/ 3072

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27485

به "خبرنگاران کولاکوویچ: انتظار دارم بیشتر از من ایران را دوست داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کولاکوویچ: انتظار دارم بیشتر از من ایران را دوست داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید