گوشی جدید ردمی با دوربین 64 مگاپیکسلی و تصاویر 20 مگابایتی در راه است

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد گوشی جدید ردمی در راه است و این گوشی که درواقع به عنوان زیرمجموعه ای از برند چینی شیائومی به بازار عرضه می گردد دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی است.

گوشی جدید ردمی با دوربین 64 مگاپیکسلی و تصاویر 20 مگابایتی در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر موضوع دوربین 64 مگاپیکسلی حقیقت داشته باشد پس باید انتظار رزولوشنی بسیار بالاتر از آنچه تا کنون انتظارش را داشتیم، داشته باشیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی با سنسور 64 مگاپیکسلی قادر خواهد بود تصاویری با رزولوشن بی نظیر فراوری کند و تصاویری که تا 20 مگابایت خواهد بود. این رقم در مقایسه با سنسورهای فعای حداقل 4 واحد بیشتر است. سنسورهای 48MP کنونی می توانند تجربه عکاسی را به 16 مگابایت برساند، بنابراین ممکن است 4 مگابایت افزایش در هر تصویر بسیار بیشتر از حد انتظار در نظر گرفته گردد.

به نظر می رسد اگر ردمی همینطور به راستا خود ادامه دهد باید انتظار داشته باشیم این برند چینی به رقیبی جدی برای دیگر برندهای چینی مثل هواوی تبدیل گردد. این در حالی است که همانطور که اشاره شد مدت زیادی از استقلال ردمی نمی گذرد و ردمی تا چند سال پیش زیر مجموعه شیائومی بود و اساسا هویت مستقل نداشت.این شرکت در گذشته تحت عنوان تجاری HongMi فعالیت می نموده است.

ورود ردمی به بازارهای آسیا در راستا قابل قبولی واقع شده است و بسیاری از افراد انتظار دارند ردمی به زودی به یکی از مهمترین برندهای چین تبدیل گردد، گرچه هم اکنون نیز صندلی ردمی در صنعت تلفن همراه چین بسیار قوی است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33498

به "گوشی جدید ردمی با دوربین 64 مگاپیکسلی و تصاویر 20 مگابایتی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدید ردمی با دوربین 64 مگاپیکسلی و تصاویر 20 مگابایتی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید