گل نخوردن برایم خیلی مهم است، زدن سه گل در بازی فوق العاده بود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، جرج لیکنز عصر امروز چهارشنبه بعداز پیروزی پرگل تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور طرفداران تراکتور در استادیوم گفت: آنها انرژی زیادی به ما می دهند و از تک تک طرفداران تشکر می کنم. این پیروزی را به طرفداران تیمم تبریک می گویم و به آنها تقدیم می کنم. البته در مرحله دوم نیز این پیروزی را به مالک باشگاه بزرگ تراکتورسازی تقدیم می کنم.

گل نخوردن برایم خیلی مهم است، زدن سه گل در بازی فوق العاده بود

وی ادامه داد: گل نخوردن برای ما امروز خیلی مهم بود. از نتیجه بازی و تعداد گل هایی که زدیم هم راضی هستم.

وی با بیان اینکه امروز پیروزی خوبی کسب کردیم، گفت: بازیکنان ملی پوش که تازه به ما ملحق شدند و برخی ها اعتقاد داشتند بازی دادن به آن ها می تواند ریسک باشد ولی من این ریسک را قبول کردم .

لیکنز ادامه داد: ما در هفته های گذشته تمرینات پرفشاری را انجام دادیم و این باعث شد تا در آغاز مسابقات کمی کند باشیم ولی رفته رفته ریتم بازی را در اختیار گرفتیم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: اولین بازی من بود که توانستیم به برد سه بر صفر برسیم و یک پیروزی خوب برای ما بود. ملی پوشان ما تازه اضافه شده بودند. رفته رفته بهتر شدیم.

وی ابراز داشت: تیم نفتی یک تیم با سازماندهی دفاعی خوب بود ولی بازیکنان ما همان طور که می خواستیم در زمین بازی کردند و زدن سه گل برای ما فوق العاده بود.

لیکنز با بیان اینکه خیلی مهم بود که بازیکنان تمرکز خود را حفظ نمایند و احساسی بازی ننمایند، اضافه کرد: صحبت های بین دو نیمه، باعث شد تا بازیکنان بازی هجومی به نمایش بگذارند و این موضوع باعث شد سه گل بزنیم.

وی با اشاره به تمرینات سخت تیمش گفت: ما تمرینات سخت و پرفشاری را انجام داده بودیم و باید این تمرینات سخت را بتوانیم ادامه دهیم.

لیکنز با اشاره به اینکه من هم از تیم های ملی شناخت دارم و هم از تیم های باشگاهی گفت: می دانستم ملی پوشان تیم تراکتورسازی با چه شرایطی به تیم برمی گردند و تجربه سه ملی پوش ما باعث شد تا این ریسک را بپذیریم و آن ها را در زمین قرار دهیم.

وی در مورد احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه گفت: هر سه این بازیکنان از تجربه لازمی برخوردار هستند و می توانند جریان بازی را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما توانستند امروز بازی را کنترل کند و کار اضافی انجام ندهند، گفت: عملکرد داوری نیز امروز خیلی خوب بود. یک شنبه بازی سختی برابر نساجی داریم.

وی در مورد تیم نساجی گفت: این تیم در نیم فصل تغییرات زیادی داشت و بازی کردن در چمن مصنوعی این شهر می تواند سخت باشد برای همین از امروز آماده بازی با نساجی می شویم.

وی در مورد اکبر ایمانی بازیکن جدید تراکتور سازی نیز ابراز داشت: ایمانی احتیاج به زمان داشت تا در نیمه اول به شرایط خوبی برسد. وی در نیمه دوم توانست عملکرد خوبی در میدان داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص استوکس مهاجم تمیش نیز گفت: وی برای ما مثل ماشین گلزنی است و من از این بازیکن نمی خواهم دفاع کند یا بازی سازی انجام دهد، من از او فقط گلزنی می خواهم.

وی گفت: اگر استوکس می توانست همه موقعیت هایی که امروز داشت را گل کند باید او را به تیم بارسلونا می فرستادیم ولی او فعلا در کنار ما است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12104

به "گل نخوردن برایم خیلی مهم است، زدن سه گل در بازی فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل نخوردن برایم خیلی مهم است، زدن سه گل در بازی فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید