گل محمدی: از تک موقعیت ها استفاده نکردیم

به گزارش مجله سرگرمی، یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالیم در این شهر خوب، زیبا و خاطره انگیز هستیم. جا دارد از شهدای دفاع مقدس یاد کنیم. ان شاءالله روح همه آنها شاد باشد. بازی در مجموع خیلی جذاب نبود و با توجه به باد استادیوم و شرایط بد چمن بازی خیلی پرموقعیتی را شاهد نبودیم. در این بازی ها باید از ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف بهره ببرید. دو تیم تمرکز خوبی داشتند و اشتباهاتی نبود و از آن طرف هم ضربات ایستگاهی خوبی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. در مجموع بازی هیجان انگیز و پر موقعیتی را شاهد نبودیم و فکر می کنم یک امتیاز حق دو تیم بود.

گل محمدی: از تک موقعیت ها استفاده نکردیم

وی اضافه نمود: در این شرایط خیلی مهم است که اشتباه نکنید. دروازه بان و دفاع های ما امروز روز خوبی را پشت سر گذاشتند و از آن طرف باید از تک موقعیت ها استفاده می کردیم که این این اتفاق نیفتاد و بازی مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دلایل توقف تیمش پس از شش پیروزی متوالی، شرح داد: صنعت نفت تیم باکیفیتی است و مربی خوب و بازیکنان تکنیکی خوبی دارد. احساسم این بود که بازی جذابی را ببینیم، ولی شرایط نامناسب زمین و بادی که در استادیوم می وزید، خیلی تأثیرگذار بود. با این شرایط فکر می کنم بیشتر بازی ها اینجا مساوی تمام گردد و بازی هم بی کیفیت می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136190

به "گل محمدی: از تک موقعیت ها استفاده نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: از تک موقعیت ها استفاده نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید