کلهر: شرایط فنی اسکی بازان نگران کننده است، در صورت مقررات تیم ملی، کیادربندسری هم دعوت می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین ایران گفت: مهمترین بخش فصل اسکی را از دست داده ایم و خیلی نگران افت تیم هستم.

کلهر: شرایط فنی اسکی بازان نگران کننده است، در صورت مقررات تیم ملی، کیادربندسری هم دعوت می گردد

به گزارش خبرنگاران، تمامی پیست های اسکی کشور از اسفند ماه 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند اما به تازگی و پس از آنکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، مجوز فعالیت بعضی از رشته های ورزشی را صادر کرد، پیست اسکی توچال هم باز شد تا اسکی بازان بار دیگر تمرین نمایند. با این حال بخش مهم فصل اسکی از دست رفته است و تیم ملی آلپاین هم در امسال مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد.

باقر کلهر، سرمربی تیم اسکی آلپاین ایران در خصوص برنامه های تیم ملی برای جبران افت فنی ناشی از تعطیلی پیست ها و مسابقات به خبرنگاران گفت: مهمترین بخش فصل اسکی را از دست دادیم، چون برف ما از 15 اسفند به بعد شرایط یخ اروپا را پیدا می نماید، در نتیجه بهترین تمرینات ما از 15 اسفند تا 15 فروردین است اما متاسفانه این فصل را از دست دادیم و خیلی نگران افت تیم هستم. امیدوارم مسئولان فدراسیون کمپی را در اروپا در نظر بگیرند تا یک ماه و نیم زودتر از سال های گذشته روی برف تمرین کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: برنامه خود را به فدراسیون اعلام نموده ام. البته با توجه به تعطیلی پیست ها و فاصله محل زندگی ام با فدراسیون، حضوری در این مورد صحبت ننموده ایم و فقط تلفنی با آقای عبدی افتخاری(رئیس فدراسیون) و بهرام ساوه شمشکی (دبیر فداسیون) رایزنی هایی را انجام داده ام. اردوی خارجی در دست آنالیز است تا تیم ملی مهرماه به یک کمپ اعزام گردد.

سرمربی تیم ملی آلپاین به در پیش بودن مسابقات آسیایی اشاره و اعلام کرد: بهمن ماه امسال مسابقات آسیایی و سال بعد المپیک را پیش رو داریم و هر چند که اسکی بازان از نظر بدنسازی کار خود را انجام می دهند اما شرایط فنی نگران نماینده است.

او در خصوص بازگشایی پیست توچال و امکان شروع تمرینات تیم ملی گفت: شرایط برف را در این پیست آنالیز نموده ام و اصلا برای تمرین خوب نیست.

کلهر در پاسخ به این سوال که آیا محمدکیادربندسری و حسین ساوه شمکشکی(دو اسکی باز برتر ایران که به دلیل اختلاف با فدراسیون و سرمربی از تیم ملی دور شده اند) را برای قهرمانی آسیا به اردو دعوت می کنید؟ گفت: مشکل حسین با فدراسیون حل شده و می تواند در قالب چار چوب و قبول مقررات تیم ملی به اردو بیاید. محمد هم با حل شدن مسائل و قبول مقررات تیم ملی به اردو دعوت می گردد. امیدوارم که زمان، مسائل محمد را حل نماید تا او هم به تیم ملی اضافه گردد، چون ورزشکار خوبی است.

سرمربی تیم ملی در این مورد اعلام کرد: اشتباهی قبلا انجام شده، من از محمد بزرگتر هستم و مورد اتهام قرار گرفتم که می توانستم شکایت کنم اما نکردم چون با هم آشنا هستیم، بنابراین سعی کردیم با یک جلسه از مسائل چشم پوشی کنیم اما او راضی نشد، حتی چند نفر از من خواستند تا برای حل مسائل و برگزاری جلسه واسطه شوند اما محمد قبول نکرد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92761

به "کلهر: شرایط فنی اسکی بازان نگران کننده است، در صورت مقررات تیم ملی، کیادربندسری هم دعوت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: شرایط فنی اسکی بازان نگران کننده است، در صورت مقررات تیم ملی، کیادربندسری هم دعوت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید