کشف 2600 لیتر مواد ضدعفونی احتکارشده در اهواز

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، از کشف 2 هزار و 600 لیتر مواد ضدعفونی و 9 هزار عدد ماسک احتکار شده اطلاع داد.

کشف 2600 لیتر مواد ضدعفونی احتکارشده در اهواز

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطعانه با دزدان حرفه ای و سابقه دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز اجرا شد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی56 دزد حرفه ای و سابقه دار، هشت خرده فروش مواد مخدر، 6 عامل تیراندازی و دارنده سلاح غیرمجاز و پنج نفر احتکارکننده لوازم بهداشتی و ضدعفونی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح 2 هزار و 600 لیتر مواد ضدعفونی و 9 هزار عدد ماسک احتکار شده، 35 کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعدادی از اموال سرقتی، 450 جام قلیان و 32 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 179 فشنگ مربوطه را کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب 118 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف نموده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دالوند گفت: در اجرای این طرح، 12 باب قهوه خانه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب و 19 معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75405

به "کشف 2600 لیتر مواد ضدعفونی احتکارشده در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 2600 لیتر مواد ضدعفونی احتکارشده در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید