کارآفرینی صنعت فضایی توسعه می یابد

به گزارش مجله سرگرمی، پارک علم و فناوری ایران از ارتقای کارآفرینی در صنعت فضایی با سازمان نوآوری فضایی ایران حمایت می نماید.

کارآفرینی صنعت فضایی توسعه می یابد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز نوآوری فضایی کیهان، رویداد مسابقه محور چالش منظومه ماهواره ای با همکاری پارک علم و فناوری پردیس میخواهد تا به طراحان و ایده پردازان صنعت فضایی، با ارتقای طراحی و توسعه کسب و کار های موجود یا در حال راه اندازی خود حمایت کند. ارائه فناوری های بومی در حوزه طراحی منظومه ماهواره ها و ارائه تسهیلات به طرح هایی که در آن ها از فناوری های طراحی منظومه ماهواره ها استفاده شده باشد، از جمله برنامه های این مرکز جهت ارتقای صنعت فضایی است.

مرکز نوآوری فضایی کیهان به همراه گروه رویداد های فاطر، رویداد مسابقه محور منظومه را به منظور گردهمایی دانشجویان، طراحان، تولیدکنندگان، دست اندکاران، صاحب نظران و علاقه مندان این حوزه در امسال برگزار خواهد نمود. در طی فرایند این رویداد، کارگاه طراحی ماموریت فضایی و آشنایی با نرم افزار STK، کارگاه طراحی سیستمی و کارگاه توسعه طرح تجاری فضایی برگزار خواهد شد.

لازم به دکر است اولین گام جهت شرکت علاقه مندان در این رویداد، ثبت نام برای حضور در پیش رویداد به وسیله پایگاه www.manzoumeh2019.ir خواهد بود.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در شبکه های اجتماعی می توانند با آدرس @manzoumeh2019 نیز در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40884

به "کارآفرینی صنعت فضایی توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی صنعت فضایی توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید