پر سفر ترین خانه دنیا؛ این خانه کوچک روی چرخ از همه خانه ها بیشتر سفر نموده است

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که مردم خانه های خود را برای سفر ترک می نمایند، این زوج بی نظیر درست برعکس عمل کردند. آنها کل خانه را با خود همراه کردند تا به سفر بروند! خانه آنها 13 متر مربع است و رکورد پرسفرترین خانه دنیا را در اختیار دارد! خانه ای کوچک و درخشان متعلق به کریستین پارسونز و الکسیس استفنس، زوجی که با خانه خود در سراسر آمریکا سفر می نمایند.

پر سفر ترین خانه دنیا؛ این خانه کوچک روی چرخ از همه خانه ها بیشتر سفر نموده است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این زن و شوهر که صاحب این خانه هستند، به 37 ایالت و 16 پارک ملی در ایالات متحده همراه با خانه کوچکشان سفر نموده اند. خانه آنها دارای مبلمان چوبی، دو طبقه، فضای کاری و یک قفسه کفش است.

این زوج عشق خود را به سفر در سفر جاده ای به دریاچه میشیگان کشف کردند. در آن موقع بود که آنها تصمیم به یافتن راه های مختلفی برای کاوش در کشور خود گرفتند و بدین ترتیب خانه ای کوچک به وجود آمد. البته آنها، آغاز به مستند سازی هر مرحله کردند.

استفان شغل بازاریابی خود را ترک کرد و این دو نفر به شغل قدیمی خود فیلم سازی بازگشتند. آنها می خواستند به مسافرت بروند و برای همین به خانه ای کوچک نیاز داشتند. برای رسیدن به آرزوی خود، این زوج آغاز به ساخت خانه بر روی چرخ کردند. کار تقریباً نه ماه طول کشید. پارسونز به عنوان یک فریلنسر، تمام وقت را برای کار در این خانه به همراه دوستان و خانواده خود داشت.

منبع: گردشبان
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 25 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95855

به "پر سفر ترین خانه دنیا؛ این خانه کوچک روی چرخ از همه خانه ها بیشتر سفر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پر سفر ترین خانه دنیا؛ این خانه کوچک روی چرخ از همه خانه ها بیشتر سفر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید