پریمیوم، داستان اصالت و کیفیت

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران به تازگی لاین پریمیوم (Premium Line) را به مجموعه محصولاتش، اضافه نموده است. محصولات پریمیوم دو برند ایرانی درسا و تاج درسا در کنار برندهایی مثل دیور، فندی، کوچ و … در این مجموعه جای می گیرند که در ادامه نگاهی به آنها می اندازیم.

پریمیوم، داستان اصالت و کیفیت

فندی (Fendi)

خانه مد فندی طراح و فراوری کننده انواع محصولات لوکس شامل لباس، کیف و کفش، اکسسوری و عطر، در سال 1925 در ایتالیا تاسیس شد.

فندی از ظرافت و استحکام اوریگامی(Origami) برای طراحی های جدید خود الهام گرفته است.عینک های فصل جدید فندی با لنزهای خیلی تخت و کاملاً مات، از دنیای پر هیاهوی لنزهای آینه ای فاصله گرفته و ترند جدیدی را با حس و حال پاییزی وارد صنعت مد نموده است.

عینک های جدید فندی حال و هوای وینتیج (Vintage) اما مدرن را دارد. لنزهای مات، سایه روشن سبز تیره و آبی طوسی در کنار فریم های بسیار نازک گرد یا مربعی شکل با گوشه تیز مثلثی، فضای فیلم های 1990 را تداعی می نماید.

دیور (Dior)

برند فرانسوی کریستین دیور، در سال 1946، با نام طراح و ایده پردازش، به صنعت مد معرفی گردید. این برند در آغاز به فراوری محصولات لوکس زنانه اهمیت بیشتری می داد، اما حالا انواع لباس، کیف و کفش و اکسسوری زنانه، مردانه و بچگانه همراه با عطر و لوازم آرایش هم در مجموعه هایش جا گرفته است. بخش مهمی از ویترین بزرگ کریستین دیور را عینک های آفتابی پر می نماید.

مجموعه (So Real Sunglasses) احتمالاً محبوب ترین عینک های سال جاری هستند. فریم این مدل ترکیبی دارد که پیش تر در عینک های فلزی دیده نشده است.

سواروسکی (Swarovski)

برند سواروسکی یک برند اتریشی فراوری کننده انواع محصولات کریستالی با کیفیت شامل جواهرات، اکسسوری و لوازم دکوراتیو است که در سال 1895 تاسیس شد. ساعت های سواروسکی با تکنولوژی جدید کورآتز سوییسی و تزیینات خاص کریستالی، خلق شده اند. این ترکیب استانداردهای جدیدی را برای طراحی ساعت های مدرن لوکس تعریف نموده است. ساعتهای کریستالی این برند، به ظاهر خانم ها ظرافت و زنانگی می بخشند.

رادو (Rado)

رادو یک برند سوئیسی است که تنها با 470 کارمند در سرتاسر دنیا ، سالانه نیم میلیون ساعت با طراحی، رنگ و متریال متنوع فراوری می نماید. عمده شهرت رادو در طراحی خلاقانه و ایجاد تحول در مواد اولیه مورد استفاده در هر مجموعه است. رادو با باور به اینکه اگر می گردد رویایی را تصور کرد، می توان آن را ساخت، خالق زیباترین و بادوام ترین ساعت های دنیا است.

کوچ (Coach)

کوچ خلاصه ای از اصالت، خلاقیت و ارتباط است و سمت و سوی این برند، فراوری محصول لوکس قابل دسترسی است. این برند از سال 1941 در زمینه طراحی، فراوری و توزیع انواع لباس، کفش و اکسسوری های چرم فعالیت می نماید.

طراحی های کوچ، منحصربه فرد و متفاوت بوده و هر کدام داستانی دارد. چرم و مهارت در ساخت، قلب این برند است.در حال حاضر پررنگ ترین محصولات کوچ ،کیف های پریمیوم زنانه و مردانه و محصولات کوچک چرمی است.

مایکل کورس (Michael Kors)

این برند لوکس از سال 1981 آغاز به کار کرد و نزدیک به 40 سال است که به فراوری و عرضه دنیای اکسسوری زنانه و مردانه و انواع لباس می پردازد.

پشت این امپراطوری رو به رشد، یک طراح، با علاقه ذاتی به زرق و برق و نگاهی دقیق به زیبایی های بدون انقضا ایستاده است.

محصولات مایکل کورس دارای طراحی متفاوت و خاص، مواد اولیه با کیفیت و مهارت و ظرافت در ساخت است. کیف های این برند سال هاست در میان دختران جوان خوش پوش از محبوبیت زیادی برخوردار است.

فیز ایت (Phase Eight)

فیز ایت، طراح و فراوری کننده انواع لباس و اکسسوری زنانه، فعالیتش را از سال 1979 در لندن آغاز کرد.

در کلکسیون های مختلف فیز ایت، از پارچه های مرغوب و لوکس با بافت متفاوت و طرح ها خاص استفاده می گردد و تمامی مراحل دوخت با ظرافت و دقت بسیار انجام می گیرد. محصولات این برند با طراحی ها و فیت های متنوع در استایل های گوناگون، سلیقه های مختلف را در برگرفته و در عین راحتی، زیبا و خیره کننده اند. زنانگی و بازی با رنگ، دو المان مهم در طراحی های فیز ایت است.

پیراهن های روزمره، مجلسی و مناسبتی این برند به ذائقه ایرانی بسیار نزدیک است.

درسا و تاج درسا

درسا یک برند ایرانی است که از سال 1371 آغاز به کار نموده است. این برند فراوری کننده انواع محصولات چرمی، شامل کیف و کفش های با دوام با طراحی منحصر به فرد است. درسا ماموریت خود را تبدیل چرم طبیعی و باکیفیت به محصولی لوکس می داند.

برند تاج درسا حاصل همکاری گروه طلای تاج و برند درسا است. تمرکز اصلی این برند بر طراحی دستبند های چرمی، با الهام از نقوش موجود در هنر و معماری ایرانی و ترکیب آن با حال و هوای اصیل و لوکس چرم است.

مجموعه درسا طی سال ها فعالیت خود توانسته است تصویری تازه از اعتماد به محصولات ایرانی را برای مخاطبانش ترسیم کند.

خبرنگاران، مجموعه ای از این برند های معتبر دنیای را فراهم نموده و امکان آنالیز، مقایسه و خرید آسان تر جدیدترین محصولات این برندهای پریمیوم را صرفاً با گشت و گذاری کوتاه در صفحات وب برای شما محیا نموده است.

منبع: دیجی استایل
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10512

به "پریمیوم، داستان اصالت و کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریمیوم، داستان اصالت و کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید