سرانجام بازسازی ساختمان باشگاه افسران خرم آباد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از سرانجام بازسازی ساختمان باشگاه افسران مجموعه فرهنگی، تاریخی قلعه فلک الافلاک خرم آباد اطلاع داد.

سرانجام بازسازی ساختمان باشگاه افسران خرم آباد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی امروز یکشنبه 11 خرداد 99 گفت: بازسازی این ساختمان تاریخی تمام شده و با توجه به اشیا و سکه های تاریخی که در اختیار داریم، طرح محتوایی آن تهیه و از این بنا به عنوان موزه استفاده خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در یک سال گذشته کوشش شده چند ساختمان برای ایجاد موزه آماده کنیم، بیان کرد: در این راستا بازسازی ساختمان باشگاه افسران در دستور کار واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: به زودی گالری های موزه ای، ویترین ها و طرح محتوایی ساختمان باشگاه افسران آماده می گردد و به عنوان موزه باستان شناسی، اشیای مفرغی، سکه ها و اشیای نقره ای در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86445

به "سرانجام بازسازی ساختمان باشگاه افسران خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام بازسازی ساختمان باشگاه افسران خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید