پاسخ محکم به هتاکی ماکرون به پیامبر اسلام، محصولات فرانسوی در کویت تحریم شد

به گزارش مجله سرگرمی، در پی اصرار رئیس جمهور فرانسه به ادامه انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه، شرکت های کویتی از تحریم کالاها و تولیدات فرانسوی خبر دادند.

پاسخ محکم به هتاکی ماکرون به پیامبر اسلام، محصولات فرانسوی در کویت تحریم شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اتحادیه شرکت های تعاونی کویت در واکنش به اظهارات اخیر امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) حرمت شکنی نموده بود، تمامی محصولات فراوری فرانسه را از بازارهای کویت جمع آوری کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این اقدام 50 شرکت تعاونی کویتی مشارکت و اعلام نموده اند تا اطلاع ثانوی کالاهای فراوری فرانسه را از بازارها و شعبات خود جمع آوری نموده و به فروش نمی رسانند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این در شرایطی است که فعالان و بِلاگرهای دنیا عرب نیز با انتشار مطالبی به طور گسترده خواهان تحریم کامل کالاها و فراوریات فرانسوی در کشورهای اسلامی و عربی شدند.

فعالان فضای مجازی در کشورهای مغرب، الجزایر، مصر، کویت ، بحرین، عربستان و دیگر کشورها از اقدام فعالان کویتی استقبال نموده و خواهان اقدام مشابه مسئولان کشورهای خود شده اند.

همچنین بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی تصاویر پروفایل خود در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، فیسبوک و دیگر شبکه ها را به تصاویری از نام رسول گرامی اسلام (ص) تغییر داده و با این اقدام انزجار خود را از هتاکی مقامات فرانسوی علیه پیامبر اسلام نشان داده اند.

فعالان مسلمان در کشورهای مختلف لیست هایی از محصولات و فراوریات فرانسوی تهیه نموده و خواهان تحریم آنها شده اند.

از سوی دیگر، بعضی از فروشگاه ها و مراکز تجاری کویت در واکنش به اظهارات رئیس جمهور فرانسه با نصب پلاکاردهایی از شروع تحریم کالاهای فرانسوی خبر داده اند.

ماکرون اخیرا در اظهاراتی با وقاحت اعلام نموده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه رسول گرامی اسلام (ص) ادامه خواهد داد، امری که با واکنش تند مسلمانان روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 114881

به "پاسخ محکم به هتاکی ماکرون به پیامبر اسلام، محصولات فرانسوی در کویت تحریم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ محکم به هتاکی ماکرون به پیامبر اسلام، محصولات فرانسوی در کویت تحریم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید