وظیفه اول مسئولان امید دادن به مردم است

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه اول تمام مسئولان امید دادن به مردم است. مسئولان باید حرف مردم را بشنوند و بگذارند فرد حرف خود را بزند و ایده خود را مطرح کند.

وظیفه اول مسئولان امید دادن به مردم است

به گزارش خبرنگاران، بهروز بنیادی در جلسه ای که به منظور آنالیز مسائل روستاهای بخش مرکزی در روستای فروتقه برگزار گردید، مطرح نمود: با توجه به اینکه اگر کاری در روستاها اجرا شده حاصل زحمات خود اعضای شورا و دهیاران بوده، باید به مردم اطلاع رسانی گردد.

وی اظهار کرد: افزایش قمیت محصولات با کیفیت کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد، به رغم اینکه کشاورزان زحمات بسیاری می کشند، اما سود اصلی را دلال ها می برند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود سردخانه در منطقه با توجه به اینکه بسیاری از مردم شهرستان به کشاورزی مشغول هستند، لازم است.

وی بیان نمود: به دنبال راه اندازی دفتر بورس در کاشمر هستیم و مردم با نحوه کار در بورس آشنا خواهند شد تا بدانند چگونه محصولات خود را ارائه دهند.

بنیادی در ادامه تاکید نمود: مدیران منطقه باید سهم شهرستان را از اعتبارات استانی بگیرند تا شهروندان از امتیازی که دولت برایشان اختصاص داده برخوردار شوند.

وی بیان نمود: ایجاد دفتر گمرک در شهرستان از دیگر اقدامات در دست انجام است، بسیاری از تاجران برای اینکه مسئولی از مشهد برای پلمب محصولاتشان بیاید باید هزینه بسیاری انجام دهند و این موجب می گردد تاجر برای سود بیشتر محصول را از کشاورز ارزان تر خریداری کند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در امسال یکی از مباحث رونق فراوری ساخت مسکن است به خصوص اینکه جوانان بسیاری در روستاها هستند که نمی توانند اقدام به ساخت خانه نمایند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26279

به "وظیفه اول مسئولان امید دادن به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وظیفه اول مسئولان امید دادن به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید