هم گروهی تیم زیر 21 سال بانوان با هلند، ایتالیا، سنگاپور و ایرلند در جدول بازنده ها

به گزارش مجله سرگرمی، تیم بانوان زیر 21 سال کشورمان در جدول بازنده های مسابقات کانوپولوی قهرمانی دنیا با تیم های هلند، ایتالیا، سنگاپور و ایرلند هم گروه شد.

هم گروهی تیم زیر 21 سال بانوان با هلند، ایتالیا، سنگاپور و ایرلند در جدول بازنده ها

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در سومین روز از مسابقات کانوپولوی قهرمانی دنیا تیم بانوان بزرگسال کشورمان از ساعت 14:35 امروز (پنجشنبه) به مصاف لهستان می رود و از ساعت 19:40 با آلمان مسابقه خواهد داد.

تیم ملی کانوپولوی بانوان بزرگسالان در اولین مسابقه خود با تیم سوئد 4 - 4 مساوی کرد و در دومین دیدار خود 5 بر 3 از جمهوری چک باخت.

تیم بانوان زیر 21 سال کشورمان که روز گذشته در رده پنجم گروه B نهاده شد، در جدول بازنده ها با تیم های هلند، ایتالیا، سنگاپور و ایرلند هم گروه شد. این تیم امروز از ساعت 12:15 با هلند دیدار می نماید، سپس از ساعت 14 به مصاف ایتالیا می رود و از ساعت 18:05 با ایرلند روبه رو خواهد شد. دیدار پایانی تیم زیر 21 سال در گروه بازنده ها نیز روز آدینه ساعت 18:40 مقابل سنگاپور برگزار خواهد شد.

تیم زیر 21 سال بانوان کشورمان در این رقابت ها ابتدا مقابل فرانسه 8 بر یک نتیجه را واگذار کرد، سپس در دومین دیدار با نتیجه 4 - 4 با کانادا به تساوی دست یافت و در رقابت سوم نیز با نتیجه 13 بر یک از نیوزلند باخت. این تیم در ادامه رقابت ها در دور گروهی و در چهارمین بازی خود با نتیجه 4 بر یک از ایتالیای میزبان باخت و سپس با نتیجه 7 بر یک از سد ایرلند گذشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43322

به "هم گروهی تیم زیر 21 سال بانوان با هلند، ایتالیا، سنگاپور و ایرلند در جدول بازنده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم گروهی تیم زیر 21 سال بانوان با هلند، ایتالیا، سنگاپور و ایرلند در جدول بازنده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید