هشدار پلیس فتا به تازه واردهای بورس

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا در مورد فعالیت غیرقانونی کانال ها و صفحاتی در فضای مجازی تحت عنوان سرمایه گذاری در بورس هشدار داد.

هشدار پلیس فتا به تازه واردهای بورس

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایسنا، سرهنگ رجبی با بیان اینکه مدتی است حجم معاملات بورس افزایش پیدا نموده است رغبت زیادی در مردم به وجود آمده تا در بورس سرمایه گذاری نمایند، گفت: معمولا وقتی فضا در یک حوزه جذاب می گردد کلاهبرداران هم فعال شده و سعی می نمایند از فضای به وجود آمده برای رسیدن به برنامه هایشان استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه یکی از چیزهایی که رصد شده کانال ها و صفحاتی است که تحت عنوان سرمایه گذاری در بورس فعالیت می نمایند، اضافه نمود: این صفحات و کانال ها سعی می نمایند اعتماد مردم را جلب و سرمایه های مردم را بگیرند و با راهنمایی این سرمایه ها یا راهنمایی مردم به سمت خرید یک سری از سهام های خاص در پشت پرده کارهایی را انجام دهند که روی بازار بورس تاثیر بگذارد یا اینکه اطلاعات را سرقت و کلاهبرداری نمایند.

رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا در ادامه سخنان خود در یک برنامه تلویزیونی تاکید نمود: مردم باید بدانند که حضور در بورس قواعد خودش را دارد و باید به وسیله شرکت های سرمایه گذاری معتبر این کار انجام گردد. مردم باید توصیه های مالی متخصصان را گوش دهند و براساس این توصیه ها وارد فضای بورس شوند و در حوزه فضای مجازی هم دقت داشته باشند که خیلی از این صفحات و کانال ها قابل اعتماد نیستند و نمی توان به صرف اینکه صفحه ای محتوایی در مورد بورس منتشر می نماید به آنها اعتماد کرد و حتما باید مشاوران و متخصصان مشورت نمایند.

سرهنگ رجبی در خاتمه تاکید نمود: الان هیچ فعالیت رسمی و دارای مجوزی روی تلگرام نداریم و صفحات اینستاگرامی هم همینطور است، به طوریکه هیچ صفحه رسمی که دارای مجوز از یک نهاد قانونی باشد در اینستاگرام وجود ندارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 11 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93152

به "هشدار پلیس فتا به تازه واردهای بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس فتا به تازه واردهای بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید