هتل لوکس و پنج ستاره سالماکیس ریزورت اند اسپا در بودروم ، اقامت در نزدیکی جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر

به گزارش مجله سرگرمی، هتل لوکس و پنج ستاره سالماکیس ریزورت اند اسپا در شهر زیبای بودروم ترکیه واقع شده است. این هتل دقیقا در راستای ساحل بی نظیر این شهر قرار گرفته است و با طراحی مدیترانه ای خود دارای استخر بسیار بزرگی است که چشم انداز رویایی رو به شهر بودروم دارد.

هتل لوکس و پنج ستاره سالماکیس ریزورت اند اسپا در بودروم ، اقامت در نزدیکی جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر

از دلایل شهرت این هتل می توان به مسافت نزدیک آن تا جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر اشاره نمود، جاذبه هایی مانند قلعه بودروم و پارک های آبی.

سالانه مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی رویایی برای خود و خانواده شان رقم می زنند. همچنین گفتنی است که فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی بودروم حدودا نیم ساعت بوده و به وسیله شاتل فرودگاهی قابل دسترس است.

امکانات عمومی هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا بودروم

از امکانات مشهور هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا می توان به دو استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در تمامی نقاط هتل، اتاق های خانواده، شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا و بار اشاره نمود. پارکینگ اختصاصی رایگان در هتل Salmakis Resort & Spa Bodrum دایر است و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند یکی از مزیت های انتخاب این هتل به شمار می رود.

در صورت احتیاج به ارز ترکیه می توانید به صرافی موجود در این هتل مراجعه کنید. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. برای مسافرانی که مسائل جسمانی دارند، در هتل سالماکیس ریزورت اند اسپای بودروم امکانات رفاهی مناسبی فراهم شده است.

در لابی این هتل به اتاق چمدان، مغازه های سوغاتی فروشی، سالن آرایشی و زیبایی، خدمات تور و بلیط دسترسی خواهید داشت. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرند.

در صورتی که به قصد سفرکاری این هتل را انتخاب کنید، به راحتی می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ترکی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل

از اصلی ترین امکانات تفریحی این هتل مرکز اسپای پیشرفته است که شامل جکوزی داغ، حمام ترکی، اتاق بخار، خدمات پوست و مو، سونا و انواع ماساژ است. در هتل Salmakis Resort & Spa Bodrum سالن بدنسازی بسیار مجهز با انواع دستگاه های روز جهان به همراه مربی های خصوصی وجود دارد، همچنین ورزش هایی مانند تنیس نیز در این هتل دایر است.

از تفریحات دیگر این هتل می توان به ایروبیک، موسیقی های زنده، سرگرمی های عصرانه، کلاب بچه ها، غواصی، اسکواش، دارت، بیلیارد، میز تنیس، زمین بازی بچه ها اشاره نمود. استخر سرپوشیده همه روزه و استخر روباز به صورت فصلی دایر هستند. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر بودروم می توانید از بخش مربوطه در لابی هتل اتومبیل کرایه کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها

انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئین با چشم انداز دریا، اتاق تریپل با چشم انداز دریا، اتاق دوبل یا توئین با چشم انداز باغ، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دوخوابه، سوئیت کینگ، سوئیت جونیور و سوئیت پنت هاوس. در داخل آپارتمان های این هتل آشپزخانه با انواع لوازم آشپزی مانند مایکروفر، گاز، یخچال، لباسشویی وجود دارد.

سوئیت پنت هاوس نیز یکی از خاص ترین واحدهای اقامتی هتل Salmakis Resort & Spa Bodrum به شمار می رود و علاوه بر امکانات عمومی دارای ورودی اختصاصی است و برایتان اقامتی بی نظیر به ارمغان می آورد.

همه واحدها به طور روزانه و رایگان نظافت می شوند، از جمله امکانات ارائه شده در واحدهای این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، بالکن، مینی بار، گاوصندوق، فضای نشیمن، کتری برقی اشاره نمود. در داخل واحدهای اقامتی این هتل حمام اختصاصی با دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند.

رستوران هتل

رستوران موجود در هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا انواع غذاهای خوشمزه و کباب های سنتی ترکی برای میهمانان سرو می نماید. همچنین در رستوران مدیترانه ای نیز انواع غذاهای دریایی ارائه می گردد که مطمئنا از طعمشان سیر نخواهید شد. در نقاط مختلف هتل نیز 5 بار دایر است که انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می نمایند و به این بارها در هتل Salmakis Resort & Spa Bodrum ویتامینه نیز مرکز ویتامینه نیز گفته می گردد، زیرا باعث انرژی مضاعف می شوند.

فاصله هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا بودروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: 2 کیلومتر

فاصله تا دروازه میندوس: 2.5 کیلومتر

فاصله تا قلعه بودروم: 2.5 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی زیرآب بودروم: 2.5 کیلومتر

فاصله تا آمفی تئاتر بودروم: 4.1 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی بودروم: 7.1 کیلومتر

مهسان بلاگ: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

تور مالزی ارزان قیمت: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

جعبه مهر: جعبه مهر | مجله اجتماعی مهرورزی و مهربانی

منبع: گردشبان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 147396

به "هتل لوکس و پنج ستاره سالماکیس ریزورت اند اسپا در بودروم ، اقامت در نزدیکی جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لوکس و پنج ستاره سالماکیس ریزورت اند اسپا در بودروم ، اقامت در نزدیکی جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید