نمایش ویژه به سلامتی! در سینما حقیقت

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم مستند به سلامتی! ساخته برونلا فیلی، محصول سال 2018 ایتالیا، یکی از آثار منتخب بخش نمایش های ویژه سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت است. سوال محوری فیلم این است که آیا کسی می تواند با وجود بیماری شدید، شاد باشد!؟

نمایش ویژه به سلامتی! در سینما حقیقت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم مستند 75 دقیقه ای آمده است: نیک دیفینو Nick Difino یک مجری مشهور غذا، پس از تشخیص این که سرطان دارد، از چیزهایی که او را خوشحال می نماید، دست نمی کشد: شغلش، کسانی که دوستشان دارد و البته غذا...

عوامل فراوری این فیلم عبارتند از: کارگردان: برونلا فیلی، نویسندگان: آنتونالا گایتا، برونلا فیلی، نیکولا دیفینو، فیلمبردار: داویده میکوچی، تدوینگران: آندره آ فاکینی، آلساندرو آلیائودی، تهیه کنندگان: برونلا فیلی، اینس واسیلیه ویچ، نیکولا لوسواردی، استفانو ساردو

مستند به سلامتی! تا به امروز برنده جشنواره حقوق بشر و فیلم منتخب تماشاگران جشنواره بیوگرافیلم شده و در جشنواره های هات داکس کانادا، تسالونیکی یونان، فیلم وُرد و... روی پرده رفته است.

در کارنامه فیلمسازی برونلا فیلی، ساخت آثاری چون زیبایی بزرگ (2011)، خروج اضطراری- ایتالیایی های جوان در خارج (2011) و خواهران دریا (2018) به چشم می خورد.

برنامه کارگاه های پژوهشی سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت اعلام شد

برنامه کارگاه های پژوهشی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت که با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می گردد، اعلام شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، عناوین این کارگاه های تخصصی که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و ایجاد فرصت برای تعاملات بین المللی پژوهشی، طی روزهای 19 تا 22 آذرماه 1398 در پردیس سینمایی چارسو برگزار می گردد، به این توضیح است:

19 آذر/ ساعت 14 تا 18: تکنیک صدابرداری و صداگذاری؛ با حضور اریک اشپیتزر از اتریش؛ مدیر پنل: حسن شبانکاره

20 آذر/ ساعت 14 تا 18: گسترش طرح و فیلمنامه؛ با حضور پیتر گت شالک از آلمان؛ مدیر پنل: محسن عبدالوهاب

22 آذر/ ساعت 14 تا 18: تهیه کنندگی خلاق؛ با حضور برام کرولس از بلژیک؛ مدیر پنل: سعید رشتیان

متقاضیان شرکت در کارگاه های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین المللی سینماحقیقت می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه نموده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه ها، اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.

با توجه به ظرفیت محدود کارگاه های پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی وب سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبت نام نموده باشند، در اولویت انتخاب قرار می گیرند.

لازم به ذکر است: به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه های سینماحقیقت حضور فعال داشته باشند، گواهی حضور داده می گردد.

جهت ثبت نام آنلاین نشست های پژوهشی سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، اینجا را کلیک کنید.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78866

به "نمایش ویژه به سلامتی! در سینما حقیقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ویژه به سلامتی! در سینما حقیقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید