مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی های گوشی نوکیا تا خودرو مدرن خورشیدی

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی های گوشی نوکیا تا خودرو مدرن خورشیدی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اگرچه در بازار پررقابت تلفن همراه برندهایی مثل آیفون یا سامسونگ شناخته تر محسوب می شوند اما در میان گوشی های اندرویدی، گوشی های نوکیا سرعتی خیره نماینده در دریافت به روزرسانی اندروید 9 پای دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک برنامه نویس خلاق که البته یک پدر دلسوز نیز محسوب می گردد، برنامه ای را اختراع نموده که در صورت عدم پاسخ گویی به تماس والدین گوشی فرزندان را قفل می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وقتی نام هکر را می شنویم عمدتا به یاد هکرهایی خواهیم افتاد که کاری به جز این که به دیگران آسیب برسانند ندارند. اما جالب است بدانید که بعضی هکرها نیز با یافتن حفره های امنیتی و اشکالات نرم افزاری شرکت های بزرگ کسب درامد می نمایند. این هکرها به هکرهای کلاه سفید مشهورند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک؛ مدیرعامل سه شرکت تسلا، اسپیس ایکس و نورالینک اخیرا در جریان نمایشگاه هوش مصنوعی در شانگهای درباره سرعت ارتباط گفتاری بین انسان و تکنولوژی ابراز نگرانی نموده و گفته است که سرعت تبادل نظر بین انسان و هوش مصنوعی بی شباهت به سرعت تبادل نظری یک نهنگ فاقد قدرت تکلم با هوش مصنوعی نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها خودروهای مدرن به سمت کاهش مصرف سوخت های فسیلی و جایگزین کردن سوخت هایی مثل سوخت خورشیدی رفته اند. یکی از جدیدترین خودروهای خورشیدی نیز توسط گروه سونو خودرو در حال طراحی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طبق گزارشی جدید از شرکت سامسونگ در کره جنوبی، به تاریخ رونمایی از نسخه جدید گوشی گلکسی بسیار نزدیک شده ایم و گفته می گردد این گوشی در تاریخ چهاردهم شهریور ماه رونمایی خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

euroro.ir: تور اروپا ارزان قیمت، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور اسپانیا

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: انتخاب
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41794

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی های گوشی نوکیا تا خودرو مدرن خورشیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی های گوشی نوکیا تا خودرو مدرن خورشیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید