ملکی: قرارداد شفر 3 میلیارد و 500 میلیون بود، الان زیاد شد، پول هر مربی را ندهید، شکایت می نماید و می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، اکبر عباسی ملکی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرارداد شفر در زمان عقد آن، به دلار آن روز، سه میلیارد و 500 میلیون تومان بود، اما با افزایش قیمت دلار این مبلغ افزایش پیدا کرد.

ملکی: قرارداد شفر 3 میلیارد و 500 میلیون بود، الان زیاد شد، پول هر مربی را ندهید، شکایت می نماید و می گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اکبر عباسی ملکی در حاشیه دیدار استقلال و الدحیل درباره اینکه آیا باشگاه استقلال با شفر برای جدایی توافق نموده است یا خیر، گفت: ان شاءالله توافق می کنیم.

وی در خصوص ابهامات قرارداد شفر نیز توضیح داد: چه ابهامی وجود دارد؟ آن زمان، دلار سه هزار تومان بود و قرارداد شفر سه میلیارد و 500 میلیون تومان می شد. آیا این مقدار برای مربی که تیم شانزدهم را به رده بالا آورده و سهمیه گرفته، زیاد است؟ ضمناً این مقدار برای سال سوم قرارداد شفر است. قرارداد او سال اول یک مبلغ دارد، سال دوم یک مبلغ و سال سوم یک مبلغ دیگر. ضمناً در آن مقطع شفر تیم را هم را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالا آورده بود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد شفر از سوی باشگاه استقلال مطرح کرد: یعنی چه قرارداد را یک طرفه فسخ می نمایند؟ باشگاه با مربی قرارداد می بندد و بعد از مدتی می گوید این مربی را نمی خواهم، مگر تیم های دیگر جهان چه کار می نمایند؟ الان باشگاه منچستریونایتد مورینیو را نخواست، چه کار کرد؟

ملکی در خصوص قراردادهای سایر دستیاران شفر و اینکه چرا با ساشا قراردادی 120 هزار دلاری بسته شده است، مطرح کرد: این سؤال را باید از افتخاری (مدیرعامل وقت باشگاه استقلال) بپرسید، چون این کار در اختیارات مدیرعامل است.

افتخاری گفته است قراردادها به تصویب هیئت مدیره رسیده است. وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: اگر آقای افتخاری چنین حرفی زده، درست گفته است.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص مسائل قرارداد شفر مطرح کرد: چه مسئله ای داشته است؟! با یک مربی قرارداد بستند به قیمت آن روز سه میلیارد و 500 میلیون تومان. این چه مسئله ای دارد؟!

ملکی درباره بازیکنان خارجی تیم استقلال در نیم فصل اول گفت: بالاخره این بازیکنان را مربی آورده است. رسیدگی به آن هم در اختیارات هیئت مدیره نیست و باید مدیرعامل و معاون اجرایی به این امور رسیدگی نمایند. من فکر نمی کنم مربی در جهان بیاید و تعهد بدهد که قهرمان می گردد. درست است این مسائل در حوزه اختیارات من نیست، اما فکر نمی کنم هیچ مربی در جهان چنین تعهدی بدهد.

وی در واکنش به این پرسش که شفر می تواند از باشگاه استقلال شکایت کند و پولش را بگیرد؟، یادآور شد: هر مربی در جهان قرارداد داشته باشد، پولش را ندهید، محکوم تان می نماید.

آیا شما با دعوت باشگاه به استادیوم آمده اید؟، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این پرسش مطرح کرد: من یک طرفدار استقلال هستم، هر جا این تیم بازی داشته باشد به استادیوم می روم.

ملکی درباره قرارداد تیام با باشگاه استقلال نیز گفت: تیام 300 هزار دلار از باشگاه پول گرفته بود و بندی در قراردادش داشت که اگر پیشنهاد داشته باشد می تواند 200 هزار دلار بدهد و برود. یعنی او 300 هزار دلار از ما گرفت و بعد 200 هزار دلار داد و رفت، ولی بعد در زمان مدیریت فتحی مذاکره کردند به جای 200 هزار دلار، 350 هزار دلار گرفتند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22557

به "ملکی: قرارداد شفر 3 میلیارد و 500 میلیون بود، الان زیاد شد، پول هر مربی را ندهید، شکایت می نماید و می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکی: قرارداد شفر 3 میلیارد و 500 میلیون بود، الان زیاد شد، پول هر مربی را ندهید، شکایت می نماید و می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید