افتخاری و توفیقی کجایند؟ طلب پروپئیچ 13 برابر شد

به گزارش مجله سرگرمی، خطر حذف استقلال از آسیا جدی است. آن هم به دلیل اهمال های آقایان افتخاری و توفیقی در باز نگه داشتن یک پرونده ساده. پرونده ای که حالا به پییچیده ترین شکل ممکن استقلال را آزار می دهد.

افتخاری و توفیقی کجایند؟ طلب پروپئیچ 13 برابر شد

خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شاید در این برهه نگاه ها را متوجه مسئولان کنونی باشگاه استقلال کند و آن ها را به شدت به نقد بکشد اما ریشه این مسائل نشات گرفته از اهمال هایی است که در زمان مدیریت سیدرضا افتخاری و پندارتوفیقی شد و چنانچه مدیران و تصمیم گیران پیشین باشگاه استقلال در زمانی که پروپئیچ خواهان فسخ قراردادش شده بود و به تعبیری با دریافت 30 هزار دلار راضی به جدایی بود، ماجرا جدی می گرفتند نه کار به خطر حذف از آسیا می رسید و نه اینکه طلب این بازیکن 13 برابر می شد! بله 13 برابر! کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که این روزها با مصاحبه های تیغ دار خود کوشش می نماید با روانی سنگینی که روی دوش تصمیم گیران باشگاه افتاده را به نوعی سبک کند، در این باره افشاء گری تلخی داشته و صراحتا از 13 برابر شده طلب پروپویچ سخن به میان آورده است.

آیا اگر باشگاه استقلال خصوصی بود مدیران پیشین این باشگاه به خود اجازه می دادند چنین خطایی مرتکب شوند وبا کم کاری و بی توجهی بدهی ای که می توانست بسیار کمتر باشد را به نقطه ای برسانند که برای باشگاه استقلال مسئله ایجاد کند؟ گرچه شنیده می گردد که باشگاه استقلال اخیرا 25 میلیارد تومان پول از اسپانسر خود دریافت نموده و اوضاعش آن قدرها هم نامناسب نیست اما این دلیل نمی گردد که به راحتی سرمایه ها به پای بازیکنانی ریخته گردد که هیچ کارایی فنی هم در استقلال نداشته اند و حضورشان تنها منجر به ایجاد بار اقتصادی سنگین بوده است. در ماجرای پروپئیچ بی هیچ اغماضی باید افتخاری و توفیقی را مقصر دانست و حتی نهادهای بالادستی باید این دو مدیر را به جوابگویی درباره چرایی بی توجهی به این پرونده دعوت نمایند.

این رفتار هیچ تفاوتی با پولشویی ندارد و مدیرانی که عامل بروز چنین بدهی های سنگین و عجیب و غریب شده اند باید با مجازات روبرو شوند اما نه تنها مجازاتی درکار نیست بلکه تا به امروز از آن ها هیچ توضیحی هم خواسته نشده است. این رویه باعث می گردد تا مدیران و تصمیم گیران آینده باشگاه استقلال نیز به خود اجازه تکرار چنین اهمال هایی را بدهند و هر طور می خواهند رفتار نمایند وتصمیم بگیرند.

البته افتخاری اخیرا به دلیل جعل امضاء توسط یکی از افراد زیر مجموعه اش به 5 سال محرومیت از فعالیت های فوتبالی محروم شده است اما این دلیل نمی گردد که او درباره این پرونده اقتصادی قطور توضیحی به افکار عمومی ندهد. نه تنها او و توفیقی بلکه افشارزاده هم باید در این راستا جوابگو باشد.

10

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29178

به "افتخاری و توفیقی کجایند؟ طلب پروپئیچ 13 برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخاری و توفیقی کجایند؟ طلب پروپئیچ 13 برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید