مرندی: این ایده که پاسخ قاطعانه از سوی آمریکا آمده اشتباه است

به گزارش مجله سرگرمی، مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در توییتی ادعاها در این خصوص که آمریکا پاسخی قاطع به ایران داده است را تکذیب کرد.

مرندی: این ایده که پاسخ قاطعانه از سوی آمریکا آمده اشتباه است

به گزارش ایسنا، سید محمد مرندی مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه در توییتی نوشت: حال نمی توانم وارد جزئیات شوم ولی این ایده که پاسخ قاطعانه از سوی آمریکا آمده اشتباه است. ایران طی روزها و بعلاوه ماه های گذشته به چیزهای زیادی دست یافته است. زمانی که این فصل بسته گردد، همگی می توانند این را به وضوح ببینند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات به جای مانده در مذاکرات برطرف تحریم، به وسیله هماهنگ کننده اروپایی گفت وگو اطلاع داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام نمود: آنالیز دقیق نظرات طرف آمریکایی شروع شده و جمهوری اسلامی ایران پس از تکمیل آنالیز ها، نظرات خود در این رابطه را به هماهنگ کننده اعلام خواهد نمود.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در این باره گفت: همانطور که می دانید ما نظرات ایران درخصوص متن نهایی اتحادیه اروپا را دریافت نموده ایم. آنالیز آن نظرات حال به انتها رسیده است. ما امروز به اتحادیه اروپا پاسخ دادیم.

ساعاتی پس از آن، العربیه در خبری مدعی شده بود که ایالات متحده هیچ کدام از خواسته های اضافی ایران را نپذیرفته است.

سیدمحمد مرندی در جواب به این ادعا نوشته بود: این ادعای العربیه کاملا غلط است. ایران تازه آنالیز پاسخ را شروع نموده است و بعدا هماهنگ کننده را درجریان جزئیات قرار خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164397

به "مرندی: این ایده که پاسخ قاطعانه از سوی آمریکا آمده اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرندی: این ایده که پاسخ قاطعانه از سوی آمریکا آمده اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید