مرزبان: مابرای بقا می جنگیم و تراکتور برای قهرمانی، اکثر مربیان به وسیله روابط انتخاب می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید بازی بزرگی بین دو تیم تراکتور و نفت مسجد سلیمان در انتظار ماست.

مرزبان: مابرای بقا می جنگیم و تراکتور برای قهرمانی، اکثر مربیان به وسیله روابط انتخاب می شوند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان، عصر سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: منتظر یک بازی بزرگ بین دو تیم تراکتورسازی با تعصب و نفت با ریشه هستیم. و انتظار یک بازی پر فشار را داریم چرا که طبیعی است که تراکتور با بازیکن و مربی خوبی که دارد ما را تحت فشار قرار می دهد. برای مقابله احتیاج به همبستگی زیادی داریم و باید بتوانیم مدیریت زمان و مکان انجام دهیم تا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم. ما همواره بازی های خوبی در تبریز به نمایش گذاشتیم و پیروز شدیم تماشاگران را راضی از ورزشگاه خارج کنیم.

او ادامه داد: اگر تیمی کیفیت خوبی داشته باشد، قطعاً نتایج خوبی می گیرد. ما به دنبال این هستیم تا در لیگ برتر بمانیم. و این واقعیتی است ما برای بقا می جنگیم و تراکتور برای قهرمانی.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه اظهار کرد: میلاد میداوودی و حکیم نصاری همراه ما به تبریز نیامدند. از بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند، پنج نفر از آن ها را به تبریز آورده ایم و احتمال این که دو نفر از آن ها را وارد بازی کنیم وجود دارد.

وی اضافه کرد: دفاع اتوبوسی تضمین دهنده دریافت امتیاز نیست. این که ترکیب تدافعی بچینم این بازیکنان را از بازی می ترساند و دنبال این هستم تا با حریفان قدر مبارزه کنم. من در تیم های مختلفی حضور داشتم و باید این را باید قبول کنیم راهنمایی برخی تیم ها را به ما نمی دهند. چرا که دریافت این تیم ها احتیاج به ارتباطات دارد. در ایران برای انتخاب سرمربی این مهم نیست که یک مربی چه می داند. مهم این است که چه روابطی دارد و اکثر مربیان به وسیله روابط انتخاب می شوند نه دانش مربی گری.

مرزبان در ادامه درباره نتایج تیم ملی گفت: بزرگ ترین مشکل تیم ملی بحث تشکیلاتی ماست. فدراسیون فوتبال ایران باید نظام مند عمل کند و سیستم و هدف گذاری را مشخص نموده و سپس به انتخاب مربی روی بیاورد. نه این که آن مربی بیاید و سیستم تعریف کند. ما باید بعد از جام جهانی یک جلسه فنی برگزار می کردیم و عملکرد تیم ملی در جام جهانی را بررسی می کردیم اما ما بعد از جام جهانی خواستیم راهی جام ملت های آسیا بشویم. ما فقط به دنبال هدف هستیم و راه رسیدن به هدف را مشخص نمی کنیم و این موضوع باعث شکست ما می گردد.

او در خاتمه گفت: من عاشق تک تک طرفداران تراکتور هستم. چرا که آن ها با تمام زندگی شان، به ورزشگاه می آیند و معتقدند که اگر تراکتور انسجام خود را حفظ کند، مشخص قهرمان لیگ تا روز آخر طول می کشد و معتقدم که تراکتور یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

turkeyro.ir: ترکیه: سفر به سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12017

به "مرزبان: مابرای بقا می جنگیم و تراکتور برای قهرمانی، اکثر مربیان به وسیله روابط انتخاب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: مابرای بقا می جنگیم و تراکتور برای قهرمانی، اکثر مربیان به وسیله روابط انتخاب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید