مردم از دید و بازدیدهای نوروزی خودداری نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/اردبیل استاندار اردبیل گفت: فرایند ابتلا به بیماری کرونا در استان همچنان صعودی است در این شرایط مردم در خانه مانده و از دید و بازدیدهای نوروزی خودداری نمایند.

مردم از دید و بازدیدهای نوروزی خودداری نمایند

اکبر بهنامجو امروز اول فروردین در نخستین روز از سال نو از در بازدید از بخش کرونا بیمارستان امام خیمنی (ره) گفت: کوشش فداکارانه و ایثارگرانه کادر درمانی در مراقبت از بیماران کورنایی قابل وصف نیست و اگر مردم ما مخاطره و زحمات طاقت فرسای پرستاران، پزشکان و دیگر کادردرمانی را از نزدیک مشاهده می کردند شاید بیشتر از این رعایت نموده و باعث ایجاد زحمت فراوان برای آنها نمی شدند.

استاندار اردبیل اضافه نمود: کادر درمانی هم باید مراقب بیماران بوده و به آنها در بهبودی یاری نمایند و هم باید از خود مواظبت نموده و خود به ویروس کرونا گرفتار نشوند و کار آنها به واقع طاقت فرسا و بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 313 بیمار در استان در بخش های کرونا بستری هستند، ادامه داد: تا امروز نیز تعداد قابل توجهی از بیماران بهبود یافته اند اما کم توجهی بعضی از شهروندان همچنان آمار مبتلایان را در استان صعودی نموده است.

بهنامجو اضافه نمود: به هر طریق باید این سیر صعودی شکسته گردد و راه آن نیز ماندن در خانه و قطع جهت شیوع و پخش ویروس کرونا می باشد.

وی یادآور شد: قرار است ایام تعطیلات تمامی بازارها و مغازه ها و مراکز فروش به جز فروشگاه های عرضه مواد غذایی تعطیل گردد و با کاهش تردد در سطح شهرها میتوان تا حدودی بیماری را کنترل نموده و سیر صعودی آن را متوقف کرد.

وی یادآور شد: پزشکان و پرستاران ما تنها به مدت زمان کوتاهی فرصت برای کنترل اوضاع و مهار شیوع ویروس کرونا احتیاج دارند و شهروندان می توانند با ماندن در خانه و خودداری از دید و بازدیدهای نوروزی به آنها یاری نمایند.

بهنامجو سال 98 را سالی سخت و پرحادثه ذکر کرد و گفت: با این حال در این سال کارهای بزرگی در استان از جمله احیای کارخانجات ، رشد و توسعه کشاورزی، ایجاد زمینه اشتغال و ریل گذاری راه آهن اردبیل - میانه انجام شد اما تداوم و تکمیل پروژه های اجرایی احتیاج به فرصت و شرایط مناسب در سال جای دارد که انتظار می رود شهروندان با عمل به توصیه های بهداشتی و مهار کرونا آن را فراهم سازند.

به گزارش گروه دریافت خبرنگاران، در استان اردبیل تا به امروز 231 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و 29 نفر نیز جان باخته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78318

به "مردم از دید و بازدیدهای نوروزی خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از دید و بازدیدهای نوروزی خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید