مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان قروه معرفی گردید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شامگاه یکشنبه مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه در سالن اجتماعات آکادمی بهورزی بیمارستان شهید بهشتی قروه برگزار گردید.

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان قروه معرفی گردید

در این مراسم امید محمدی از سمت خود تودیع و هوشنگ پیرفلاح به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه معرفی گردید.

مدیر قبلی شبکه بهداشت قروه که 18 ماه مدیریت حوزه بهداشت و درمان شهرستان را بر عهده داشت در این مراسم از مسائل پیش رو در این زمینه گفت. امید محمدی اصلی ترین مشکل در حوزه بهداشت و درمان قروه را قدیم ساخت بودن بیمارستان شهید بهشتی دانست و گفت: سالانه 400 تا 600 میلیون تومان هزینه نگهداری بیمارستان می گردد و این نشان دهنده فرسوده بودن این مکان درمانی است.

به گفته وی اگر امروز به فکر بیمارستان جدید در شهرستان نباشیم در آینده ای نه چندان دور با بحرانی جدی روبرو خواهیم شد که غیرقابل جبران است.

محمدی از انجام 150 هزار ویزیت با 140 تخت فعال در بیمارستان اطلاع داد و اضافه نمود: تمامی معضلات پشتیبانی در بیمارستان تجهیز و برطرف شد و برای نخستین بار هم اورژانس هوایی برای بیماران حیاتی راه اندازی شد.

وی در ادامه به یکسری حاشیه ها و مسایلی که مانع رشد در کار هستند اشاره نمود و گفت: ریشه تمامی نارضایتی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان از جای دیگری است و باید این مهم آسیب شناسی و برطرف گردد.

مطابق بیانات محمدی هرچقدر خدمات بیشتر می گردد حجم مراجعه کننده هم بالا می رود و اینجا باز هم شکایات ادامه دارد و بنابراین جابجایی و اضافه کردن پرسنل راه حل نیست و درد از جای دیگری است.

وی همچنین خطاب به مسئولان تأکید کرد که شاید همه ما ریشه مسائل را می دانیم اما جرئت بیان و یا دخالت را نداریم.

محمدی در ادامه گریزی داشت به مسائل پزشکان شهرستان و توضیح داد: طرح ماندگاری پزشکان نوعی پزشک ستیزی است و این برای منطقه خوب نیست.

وی همچنین پرداخت مالیات های سنگین و عوارض شهرداری بالا را از دیگر معضلات جامعه پزشکی در شهرستان دانست و گفت: تمامی این مسائل در حالی است که همکاران ما در شهرهای دیگر با چنین مسایلی روبرو نبوده و همین باعث فرار پزشکان از قروه می گردد.

محمدی که بعد از استعفای خود از چهار ماه پیش مسئولیت شبکه بهداشت را به دیگری سپرد خواهان برطرف موانع موجود برای حضور آرامبخش پزشکان در شهرستان قروه شد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9389

به "مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان قروه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان قروه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید