مدال نقره مسابقات پاراآسیایی جاکارتا به ورزشکار دامغانی رسید

به گزارش مجله سرگرمی، مجتبی جانعلی در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی سال گذشته با حضور دو هزار و 880 ورزشکار از 41 کشور در 18 رشته ورزشی برگزار گردید، ابراز داشت: کامالاخون عبداللهیوا ورزشکار پرش طول در کلاس تی 54.46.47 در این مسابقات مدال طلا را بر گردن آویخت و به این ترتیب ورزشکار سریلانکا دوم و زهرا برناکی در صندلی سوم ایستاد.

مدال نقره مسابقات پاراآسیایی جاکارتا به ورزشکار دامغانی رسید

وی ضمن بیان اینکه هشت اکتبر پس از دریافت تست دوپینگ به دلیل استفاده از ماده متاسترون ورزشکار ازبک با محرومیت روبرو شد، اضافه نمود: به این ترتیب زهرا برناکی ورزشکار دامغانی با یک پله صعود در صندلی دوم نهاده شد که به زودی مدال نقره به وی اعطا می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه زهرا برناکی عضو تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان کشور است، ابراز داشت: این بازیکن دامغانی سال گذشته به عنوان تنها بانوی استان سمنان در بازی های پارا آسیایی 2018 حضور یافت که در پی این اتفاق کمیته پارالمپیک آسیا این خبر را بر روی درگاه خود منتشر نموده است.

جانعلی با ابراز اینکه زهرا برناکی این روزها مشغول تمرین و آماده سازی خود برای المپیک 2020 توکیو است، اضافه نمود: سایت کمیته پارالمپیک آسیا تست دوپینگ دو ورزشکار ازبک را مثبت اظهار داشت تا به این ترتیب ایران فاتح سکوی دوم این رقابت ها گردد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34833

به "مدال نقره مسابقات پاراآسیایی جاکارتا به ورزشکار دامغانی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال نقره مسابقات پاراآسیایی جاکارتا به ورزشکار دامغانی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید