پارادوومیدانی کار ایران صاحب مدال نقره بازی های جاکارتا شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، کمیته پارالمپیک آسیا تست دوپینگ دو ورزشکار ازبکستانی که در بازی های پاراآسیایی جاکارتا حضور داشتند را مثبت اظهار داشت و بر همین اساس مدال نقره بازی ها به زهرا برناکی داده می گردد.

پارادوومیدانی کار ایران صاحب مدال نقره بازی های جاکارتا شد

کامالاخون عبداللهیوا ورزشکار پرش طول در کلاس T54/46/47 که در بازی های پاراآسیایی به مدال طلا رسیده بود، 8 اکتبر و پس از گرفته شدن تست دوپینگ به دلیل استفاده از ماده متاسترون با محرومیت روبرو شد. در این رقابت زهرا برناکی نماینده کشورمان نیز حضور داشت. بدین ترتیب مدال طلای این رقابت به ورزشکاری از سریلانکا رسید و برناکی نیز که با رکورد 4.51 متر برنز گرفته بود، با یک پله ارتقا صاحب مدال نقره شد. این خبر را کمیته پارالمپیک آسیا رسماً بر روی وب سایت خود تایید نموده است.

همچنین نوربک میرزایف جودوکار مرد ازبکستانی در وزن 81 کیلوگرم که به مدال طلا در بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی رسیده بود، دوپینگش به دلیل استفاده از ماده ممنوعه آنابولیک استرویید ناندرولون رسماً اعلام شد تا او هم همچون هموطنش عنوان قهرمانی را از دست بدهد.

در این وزن از رقابت های جودو سید امید جعفری از ایران به همراه آرامیتسو کیتازونو از ژاپن به مدال برنز مشترک رسیدند، اما طبق اعلام APC هیچکدام ارتقای صندلی نخواهند داشت و مدال برنز آنها تبدیل به نقره نمی گردد. البته نماینده کره جنوبی که صاحب مدال نقره شده بود، به عنوان برنده مدال طلا معرفی گردید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34752

به "پارادوومیدانی کار ایران صاحب مدال نقره بازی های جاکارتا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارادوومیدانی کار ایران صاحب مدال نقره بازی های جاکارتا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید