ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته ایران، از اعلام ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اطلاع داد.

ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، هادی رضایی، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته ایران، ضمن اعلام ترکیب نهایی تیم های اعزامی والیبال نشسته مردان و زنان به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گفت: با توجه به برگزاری اردوی اخیر تیم های ملی، 24 بازیکن در قالب دو تیم آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا و اقیانوسیه انتخاب شدند.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: در کنار بازیکنان، کادر فنی اعزامی به این مسابقات نیز معین شد و در بخش آقایان، علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده به عنوان مربیان تیم ملی و خودم هم به عنوان سرمربی و سرپرست حضور دارم و در بخش بانوان نیز مریم ایرانمنش به عنوان مربی با ملی پوشان همراه است.

رضایی اضافه کرد: رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای تیم های شرکت کننده به دلیل کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 هلند و نیز مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا، حائز اهمیت است. البته تیم ملی والیبال نشسته آقایان ایران به دلیل قهرمانی در مسابقات پارالمپیک، سهمیه مسابقات جهانی را دارد و تیم بانوان کشورمان باید از این رویداد آسیایی برای مسابقات یاد شده کسب سهمیه کند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در ادامه گفت: این مسابقات در بخش آقایان با حضور تیم های چین، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا و در بخش بانوان با حضور تیم های چین، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا از 5 تا 13 تیر ماه در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد. وی در سرانجام اسامی بازیکنان منتخب برای حضور در این رویداد ورزشی را به توضیح زیر گفت:

تیم ملی مردان: داوود علیپوریان، محمدخالقی، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، امیرحسین کفشدار، احمد ایری، حسین گلستانی، مهرزاد مهروان، میثم علیپور

تیم ملی بانوان: نسرین فرهادی، طیبه جعفری، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی، بتول خلیل زاده، بتول جعفریان، رضوان میرزایی، مهری فلاحی، فرزانه حیدری، زینب ملکی، زهرا دانای طوس، مژگان سعیدی

مهسان بلاگ: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

تور مالزی ارزان قیمت: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

جعبه مهر: جعبه مهر | مجله اجتماعی مهرورزی و مهربانی

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69381

به "ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید