سیامند رحمان: رکوردشکنی هدف دومم در بازی های پاراآسیایی است

به گزارش مجله سرگرمی، سیامند رحمان، قوی ترین وزنه بردار معلول دنیا گفت: هدف اولم در بازی های پاراآسیایی 2018 کسب مدال طلا برای کاروان ایران است و رکوردشکنی در سطح آسیا هدف ثانویه من محسوب می گردد.

سیامند رحمان: رکوردشکنی هدف دومم در بازی های پاراآسیایی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سیامند رحمان، قهرمان وزنه برداری معلولین دنیا در دسته 107+ کیلوگرم در خصوص بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا گفت: رکورد بازی های پارآسیایی با پارالمپیک متفاوت است و با توجه به اینکه هدف مهمتری در عرصه ورزشی ام دارم، سعی می کنم رکورد بازی های پارآسیایی که حدود 293 کیلوگرم است را ارتقا بدهم، اما با رکورد دنیای و پارالمپیکی وارد این بازی ها نمی شوم.

وی اضافه کرد: هدف اولم در جاکارتا کسب مدال طلا برای کاروان ایران است و رکوردشکنی در سطح آسیا هدف ثانویه من محسوب می گردد. البته تمام تلاشم را می کنم که با انتخاب وزنه مناسب و با صلاحدید کادر فنی بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم و باز هم رکورد دسته فوق سنگین را به نام ایران ثبت کنم.

قوی ترین مرد دارای معلولیت دنیا توضیح داد: از زمانی که از رقابت های آسیا و اقیانوسیه در ژاپن برگشتم با وجود اینکه اردوها یک مدت کوتاه تعطیل شد اما من باز هم در تهران ماندم و به تمرین ادامه دادم و در این فرصت نتوانستم به خانواده خودم سر بزنم و امیدوارم با کسب بهترین مدال، نتیجه زحماتم را بگیرم.

سیامند رحمان ادامه داد: در هر رقابتی احتیاج نیست که رکوردشکنی رخ دهد، چرا که وزنه برداری رشته حساسی است که اگر دچار مصدومیت یا آسیب دیدگی شوید دیگر نمی توانید در رقابت ها شرکت کنید. به همین دلیل انتخاب وزنه و رکوردشکنی های من با صلاحدید کادر فنی و در رقابت های مهمی مانند پاراآسیایی، دنیای و پارالمپیک رقم می خورد.

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین در خاتمه اظهار داشت: در تمریناتم توانستم رکورد پارالمپیک ریو را ارتقا دهم، چرا که تصمیم دارم باز هم در 2020 توکیو رکورد دنیا را به نام ایران ثبت کنم و هر وزنه ای را که کادر فنی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تعیین کند، مهار خواهم کرد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4106

به "سیامند رحمان: رکوردشکنی هدف دومم در بازی های پاراآسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامند رحمان: رکوردشکنی هدف دومم در بازی های پاراآسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید