مدافع هلندی آب پاکی را روی دست بارسلونا ریخت

به گزارش مجله سرگرمی، ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، می گوید در این تیم کاملا خرسند است.

مدافع هلندی آب پاکی را روی دست بارسلونا ریخت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا به دنبال این است که در جابجایی تابستانی پیش رو خط دفاعی خود را تا جای ممکن تقویت کند و در این راستا ماتیاس دی لیخت یکی از گزینه های مدنظر این باشگاه محسوب می گردد؛ انتقالی که البته به دلیل هزینه های اقتصادی آن کمی دور از دسترس به نظر می رسد.

از طرف دیگر حالا خود ماتیاس دی لیخت نیز تاکید نموده که در یوونتوس شاد است تا به شایعات جدایی از این تیم انتها دهد. او گفت: من در یوونتوس بسیار شادم. اگرچه عملکرد تیم در این فصل بهترین نبود اما من اینجا در زمین احساس خوبی دارم و حس می کنم ارزشمند هستم.

بسیاری از باشگاه ها در این دوره با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می نماید اما شما باید در این باره باید از یوونتوس سوال کنید.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا با اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی، به توافق کامل دست یافته و این بازیکن بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا به شکل رسمی راهی بارسا خواهد شد. از طرفی همانطور که گفته شد ماتیاس دی لیخت یکی دیگر از گزینه های بلوگرانا برای تقویت خط دفاعی این تیم محسوب می گردد. مدافع هلندی در این باره گفت: من در خصوص علاقه بارسلونا چیزی نمی دانم.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145962

به "مدافع هلندی آب پاکی را روی دست بارسلونا ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع هلندی آب پاکی را روی دست بارسلونا ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید