تور آبی اناری برای ستاره فرانسوی

به گزارش مجله سرگرمی، ملاقات پل پوگبا و مسی در رستورانی مشهور بار دیگر آتش شایعات انتقال پوگبا به بارسلونا را گسترده تر کرد.

تور آبی اناری برای ستاره فرانسوی

به گزارش خبرنگاران ، آینده پل پوگبا در منچستریونایتد همچنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. مسائل او با مورینیو بر کسی پوشیده نیست. مسائلی که هرچند نسبت به ابتدای فصل کمتر شده اند ولی همچنان به قوت خود باقی هستند. ستاره فرانسوی تابستان سال جاری یکی از گزینه های اصلی بارسلونا بود. مینو رایولا، ایجنت او کوشش فراوانی کرد تا بتواند مجوز جدایی اش از یونایتد را دریافت نموده و او را به نوکمپ ببرد اما منچستریونایتد باشگاهی نیست که به راحتی ستاره بزرگ خود را از دست بدهد.

پوگبا گران ترین بازیکن تاریخ یونایتد است و دو سال پیش با هزینه ای 105 میلیون یورویی از یوونتوس به خدمت گرفته شد و واضح بود که به راحتی اجازه جدایی به وی داده نخواهد شد.

در آغاز فصل، رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کردند که پوگبا احتمالا در زمستان پیراهن آبی و اناری را به تن خواهد نمود. مشاجره لفظی او با مورینیو در جریان یکی از تمرینات یونایتد نیز این شایعه را قوت بخشید اما رفته رفته ارامش به یونایتد بازگشت و مدتی است که دیگر اخباری نگران کننده در مورد پوگبا منتشر نمی گردد اما ملاقات روز گذشته مسی و پوگبا در رستوران نصرت دوبی، بار دیگر باعث آغاز گمانه زنی ها در مورد جدایی او از یونایتد و پیوستنش به بارسلونا شد.

این دو برای دقایقی به صحبت با یکدیگر نیز پرداختند و انتشار عکس های آن باعث نگرانی طرفداران یونایتد شد؛ با این حال نشریه سان در گزارشی ادعا کرد که طرفداران یونایتد نباید هیچ نگرانی در مورد این ملاقات داشته باشند.

در واقع پوگبا و مسی بدون برنامه ریزی قبلی و کاملا تصادفی در این رستوران با یکدیگر ملاقات نموده اند و گفت و گوی آنها نیز در مورد انتقال ستاره فرانسوی به بارسا نبوده است.

پوگبا که به اسپانیایی مسلط است، در این مکالمه نه چندان طولانی در مورد جام جهانی و شکست 4-3 آرژانتین از فرانسه در یک هشتم نهایی با مسی صحبت نموده است. او ضمن اشاره به سرود فرانسوی ها در مورد آن بازی که مضمون آن به مهار مسی توسط کانته مربوط بود، خنده فوق ستاره آرژانتینی را باعث شد. مسی با تکان دادن سر منکر این قضیه بود و مصرانه اعتقاد داشت که در آن بازی توسط کانته مهار نشده بود.

در هر صورت طبق ادعای سان که در رسانه های بارسلونا نیز بازتاب داشته، ملاقات مسی و پوگبا نباید جای هیچ نگرانی برای منچستریونایتد داشته باشد اما شیاطین سرخ برای حفظ پوگبا باید در این فصل به افتخاری قابل ذکر دست یابند و در غیر این صورت تابستان آینده بار دیگر باید منتظر شایعات گوناگون در مورد جدایی او باشند.

واکنش مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا به این ملاقات و شایعات بوجود آمده نیز سیاستمدارانه و بر طبق انتظار است. رایولا شایعاتی که درباره احتمال رفتن پل پوگبا از منچستریونایتد منتشر شده را کم اهمیت دانست و از محتمل بودن ماندن این بازیکن فرانسوی در اولدترافورد اطلاع داد.

این در حالیست که گفته می گردد که رایولا در سراسر اروپا به دنبال مشتری برای پوگبا بوده و پاری سن ژرمن و یوونتوس دو مشتری پروپاقرص او هستند. رایولا اما می گوید که اوضاع هافبک سابق یوونتوس تغییر نموده و گویا رابطه میان او و سرمربی پرتغالی اش دوستانه شده است.

او در این باره گفت: پوگبا رابطه اش با مورینیو را بهبود بخشیده است. او الان آرام تر و با متانت بیشتری رفتار می نماید چون احساس می نماید که در منچستریونایتد مهره مهمتری است، اگرچه تورین همچنان در قلب او جا دارد.

12

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6605

به "تور آبی اناری برای ستاره فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آبی اناری برای ستاره فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید