مائوریتزیو ساری: ایگواین به زودی قراردادش را با چلسی امضا می نماید، سعی می کنیم بعضی مسائل را تغییر دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، مائوریتزیو ساری به توان تیمش برای جبران شکست بازی رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس اطمینان دارد.

مائوریتزیو ساری: ایگواین به زودی قراردادش را با چلسی امضا می نماید، سعی می کنیم بعضی مسائل را تغییر دهیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه مقابل تاتنهام در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس از توانایی بازیکنان خود برای جبران شکست یک بر صفر بازی رفت ابراز اطمینان کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: بایددر زمین واکنش مناسبی نشان دهیم. با بازیکنان درباره چگونگی بهبود نگرش، انگیزه و اراده صحبت نموده ام. سعی می کنیم بعضی چیزها را تغییر دهیم. باید در مورد مسائل مان بحث کنیم. گام اول در این مورد، پذیرش اشتباهات است. در غیر این صورت، پیشرفت کردن غیرممکن خواهد بود.

ساری در ادامه اضافه کرد: ایگواین مهاجمی بسیار توانمند است و به خصوص در فصل حضورم در ناپولی، این موضوع را به اثبات رساند. مطمئننا او یکی از بهترین مهاجمان من بوده است. ایگواین برای بازی در چلسی، تجربه خوب و لازم را دارد و امیدوارم اینجا به بهترین فرم خودش برسد.حتی در صورت قطعی شدن حضور او در چلسی، امکان بازی کردنش مقابل تاتنهام نیست زیرا مهلت ثبت قرارداد گذشته و انتقال باید قبل از این مهلت نهایی می شد. با این حال، مهاجم آرژانتینی در حال گذراندن تست پزشکی است و به زودی قراردادش را با باشگاه امضا می نماید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11006

به "مائوریتزیو ساری: ایگواین به زودی قراردادش را با چلسی امضا می نماید، سعی می کنیم بعضی مسائل را تغییر دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: ایگواین به زودی قراردادش را با چلسی امضا می نماید، سعی می کنیم بعضی مسائل را تغییر دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید