امری: آرسنال بازیکنان دیگری جز اوزیل هم دارد، فکر کنم فکِ کوشیلنی شکسته باشد!

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی آرسنال دلیل قرار ندادن ستاره آلمانی تیمش در ترکیب اصلی مقابل منچستریونایتد و درباره وضعیت مدافع فرانسوی تیمش که در این بازی مصدوم شد، شرح داد.

امری: آرسنال بازیکنان دیگری جز اوزیل هم دارد، فکر کنم فکِ کوشیلنی شکسته باشد!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (آدینه) در دیداری خانگی از دور چهارم (یک شانزدهم نهایی) مرحله حذفی انگلیس مقابل منچستریونایتد با نتیجه 2 بر یک مغلوب و حذف شد.

اونای امری سرمربی توپچی ها در کنفرانس خبری پس از این بازی درباره دلیل باخت تیمش گفت: من خوشحالم چون عملکرد تیمم خوب بود اما نتیجه بدی رقم خورد. البته علاوه بر نتیجه ما مصدومانی هم داشتیم. مصدومیت بازیکنان در شرایطی که از حریف عقب هستید قطعاً کمکی به شما نمی کند. ما شانس بردن بازی را داشتیم اما مصدومیت ها به خصوص مصدومیت لوران کوشیلنی ریتم بازی مان را خراب کرد. همچنین احتیاج بود که ما از بازیکنان متفاوتی در مرکز خط دفاعی استفاده کنیم. ما به خوبی دست به حمله می زدیم اما آن حرکت آخری که برای زدن گل لازم بود را انجام نمی دادیم. حق مان از این بازی بیشتر از این ها بود. از قلم نیاندازید که حریف ما منچستریونایتدی بود که الان در بهترین فرم خود از ابتدای فصل قرار گرفته است. این تیم کلی بازیکن دارد که می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند و علاوه بر آنها رشفورد و مارسیال هم به زمین بازی آمدند.

امری درباره وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: من فکر می کنم که مصدومیت سوکراتیس (از ناحیه قوزک) جدی نیست. در خصوص لوران کاسیلنی اما وضعیت بدتر است. او باید به بیمارستان برود تا تعیین گردد چه اتفاقی اتفاق افتاده است. شاید فکش شکسته باشد اما امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال درباره اینکه چگونه می تواند وضعیت فعلی تیمش را بهبود بخشد، مطرح نمود: با کار کردن. من می دانم که سیستم بازی مان جواب می دهد اما امروز دو مصدوم داشتیم که امکان تعادل دادن به بازی را از ما گرفت.

سؤال یکی از خبرنگاران درباره اینکه چرا اوزیل در ترکیب اصلی آرسنال قرار نگرفت به مذاق امری خوش نیامد و او پاسخ سردی به آن داد.

امری گفت: او بازی کرد. آرسنال بازی دیگری هم دارد که من فکر می کنم آنها هم می توانند بازی نمایند. ما حالا باید به لیگ برتر فکر کنیم. در بازی قبلی مان چلسی را بردیم و حالا (به تیم های بالای جدول) نزدیک هستیم. باید در لیگ فشار بیشتری بیاوریم و البته یک تورنمنت مهم دیگر، لیگ اروپا را هم داریم. ما امشب هم خوب بازی کردیم و باختیم اما من از عملکرد تیمم راضی ام.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11175

به "امری: آرسنال بازیکنان دیگری جز اوزیل هم دارد، فکر کنم فکِ کوشیلنی شکسته باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: آرسنال بازیکنان دیگری جز اوزیل هم دارد، فکر کنم فکِ کوشیلنی شکسته باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید