ژوزه مورینیو: از دست دادن امتیاز دیگر قابل قبول نیست، با پیروزی مقابل فولام به آینده امیدوار می شویم

به گزارش مجله سرگرمی، ژوزه مورینیو از دست دادن امتیاز مقابل فولام را غیرقابل قبول می داند.

ژوزه مورینیو: از دست دادن امتیاز دیگر قابل قبول نیست، با پیروزی مقابل فولام به آینده امیدوار می شویم

به گزارش خبرنگاران ، ژوزه مورینیو با اعلام اینکه دیگر امتیاز از دست دادن از سوی شاگردانش را نمی پذیرد، ادعا کرد تنها سه امتیاز بازی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام او را به آینده امیدوار می نماید.

سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: باز هم کار سختی برای انتخاب ترکیب دارم. هنوز هم منتظر نتایج تست پزشکی و معین وضعیت بازیکنانی نظیر مارسیال، بایلی، اسمالینگ و جونز هستیم. شک و تردیدهایی درباره وضعیت این بازیکنان وجود دارد، اما روحیه تیمی خوبی داریم و بازیکنان سعی می نمایند به هر ترتیب ممکن خودشان را در دسترس تیم قرار بدهند.

وی در ادامه اضافه کرد: وقتی این همه بازی دارید و بسیاری از بازیکنان شما مشکل مصدومیت دارند، فداکاری بسیار بسیار به کار و یاری تیم می آید. هنوز نمی دانم بازیکنی از میان مصدومان را در اختیار خواهم داشت یا نه. احتمالاً در آخرین تمرینات پاسخم را بگیرم. اصلاً حرفی از الکسیس و لیندلوف نمی زنم، چون می دانیم در دسترس نیستند، اما برای بقیه باید منتظر نظر پزشکان بمانم. مطمئناً باز هم بازیکنانی را به زمین می فرستم که شاید در بهترین فرم بدنی قرار ندارند، اما خودشان را در دسترس تیم قرار می دهند. از دست دادن امتیاز قابل قبول نیست و تنها سه امتیاز مرا به آینده امیدوار می نماید.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7814

به "ژوزه مورینیو: از دست دادن امتیاز دیگر قابل قبول نیست، با پیروزی مقابل فولام به آینده امیدوار می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژوزه مورینیو: از دست دادن امتیاز دیگر قابل قبول نیست، با پیروزی مقابل فولام به آینده امیدوار می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید