فتحی: حمایت همه جانبه باشگاه از شفر را اعلام می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، امیر حسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال درحالی که زمان زیادی تا بازی با السد قطر نمانده حمایت خود از شفر را اعلام می نماید: شفر از مربیان باسابقه، بارزومه و توانمند در جهان و اروپا است و باشگاه هم از او حمایت می نماید. من نمی گویم نتایج هفته های اول ما عالی بوده ولی بد هم نبوده است. شفر 5-4 روز قبل از آغاز مسابقات تیمش را تحویل گرفته و در هر صورت چند بازیکنش هم در هفته های ابتدایی به تیم اضافه شدند. من حمایت همه جانبه باشگاه را از شفر اعلام می کنم و مطمئن باشید به زودی تیم واقعی استقلال را خواهیم دید. تا دیدار با السد فرصت کمی مانده است و از پیشکسوتان محترم باشگاه تقاضا می کنم فضای حاشیه ای برای تیم ایجاد نکنند و با مصاحبه هایشان تمرکز شفر و بازیکنان استقلال را برهم نریزند.

فتحی: حمایت همه جانبه باشگاه از شفر را اعلام می کنم

فتحی درباره انتقال بدهی باشگاه استقلال به پروپژیچ نیز توضیحاتی دارد: این گونه نیست که پول ما بلوکه گردیده باشد بلکه ما به خاطر انتقال پول دچار مشکل هستیم. در این زمینه با فیفا هم مکاتباتی انجام شده و از محل حساب باشگاه پول به حساب بازیکن موردنظر واریز خواهد شد.

فتحی نسبت به بازی با السد هم ابراز امیدواری کرد: ما قطعا امیدوار هستیم. روز بازی رفت یکی از روزهای بد ما بود. امیدوارم در دوحه روز خوب ما باشد. تیم بسیار از لحاظ روحی و فنی آماده است. ما فقط فرشید باقری را به خاطر دو کارته بودن نداریم. امیدواریم یک نتیجه آبرومند و خوب بگیریم.از طرفی امیدوارم پرسپولیس هم صعود کند و در نیمه نهایی آسیا شاهد دربی باشیم.

سرپرست باشگاه استقلال از لغو بازی با نفت مسجد سلیمان هم ابراز خرسندی کرد: مسئولان باشگاه نفت لطف خود را نشان دادند ولی قانونی وجود دارد وقتی تیمی 6 بازیکن در تیم ملی دارد نمی تواند بازی کند. از سازمان لیگ و باشگاه نفت تشکر می کنیم که این امکان را فراهم کردند با خیال راحت تر به بازی با السد برویم.

10-270

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3198

به "فتحی: حمایت همه جانبه باشگاه از شفر را اعلام می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: حمایت همه جانبه باشگاه از شفر را اعلام می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید