امیری - پرسپولیس، انتقالی با کمترین شانس

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه پرسپولیس توان پرداخت پول رضایت نامه امیری را ندارد و قطعاً نمی تواند در این مورد با باشگاه تراکتورسازی یا باشگاه قطری خواستار امیری رقابت کند.

امیری - پرسپولیس، انتقالی با کمترین شانس

امیری - پرسپولیس، انتقالی با کمترین شانس

جابجایی تابستانی لیگ برتر، شاهد بازگشت ستاره ها از خارج از کشور بوده است. یکی از این آن ها که در روزهای اخیر خبر بازگشتش به طور جدی مطرح می گردد، وحید امیری است که بعد از درخشش در نفت تهران و بازی با کیفیت در پرسپولیس، راهی ترابزون اسپور شد و حالا با عنوان شاه ماهی در جابجایی مطرح شده و باشگاه های بزرگ امیدوار به جذب او هستند.

وحید امیری، وینگر ملی پوش سابق پرسپولیس که در فصل گذشته یکی از بازیکنانی بود که در مقطع محرومیت باشگاه راهی فوتبال اروپا و تیم ترابوزان ترکیه شد، اکنون به انتها راه با این باشگاه رسیده است.

طی روزهای اخیر و بعد از اعلام رسمی باشگاه ترکیه ای در مورد انتها همکاری با این بازیکن، اخباری مبنی بر بازگشت او به فوتبال ایران منتشر شد و دو تیم تراکتورسازی و سپاهان نیز خواستار به خدمت دریافت این وینگر ملی پوش شده اند.

بعد از قطعی شدن جدایی امیری از باشگاه ترکیه ای، باشگاه های ایرانی چون پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و ذوب آهن در صف مشتریان جدی این بازیکن قرار گرفته اند. تنها پدیده و استقلال از بین تیم های بزرگ خواستار این بازیکن نیستند یا شاید به خاطر شانس کمتر، به سراغ او نرفته اند. باتوجه به این که امیری یک سال دیگر با ترابزون اسپور قرارداد دارد، فرآیند جذب این بازیکن تنها به جلب رضایت خودش محدود نمی گردد و طبیعتاً باید با ترابزون اسپور نیز مذاکره انجام گیرد.

باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار نامه درخواست رسمی برای جذب این بازیکن، خود را در صف مشتریان جدی این بازیکن عنوان کرد و نشان داد که یک قدم از بقیه برای خرید او جلوتر است؛ هرچند که دیگر تیم ها نیز طبیعتاً صحبت هایی با او داشته اند.

باشگاه سپاهان که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد، تا اینجای کار نتوانسته رضایت طرفداران را با خریدهای جدید جلب کند اما جذب امیری بی تردید، رضایت طرفداران را به همراه خواهد داشت و همچنین به پرستاره تر شدن طلایی پوشان یاری خواهد نمود.

این هافبک چپ پا همچنین از دیگر تیم شهر اصفهان نیز پیشنهاد جدی دارد. سبزها که در ابتدای تابستان محمدرضا حسینی وینگر خود را از دست دادند، حالا امیدوارند که با خرید وحید امیری بتوانند تیمی قدرتمند را روانه مراحل انتهای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نمایند.

دو مشتری دیگر امیری پرسپولیس و تراکتور هستند. دو تیم سرخپوشی که با مربیان جدید و نامدار خود در لیگ نوزدهم حضور خواهند داشت.

از آنجا که وحید امیری از باشگاه پرسپولیس راهی ترابزون شد طبیعی است که طرفداران این تیم انتظار داشته باشند که او مجدداً به جمع سرخپوشان برگردد، اما این اتفاق حداقل در شرایط فعلی شدنی نیست.

پرسپولیس در پست امیری مهدی ترابی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه را در اختیار دارد و طبیعی است که احتیاجی به بازیکن جدید در این پست نداشته باشد، به ویژه اینکه لیست سرخپوشان هم پر است و گابریل کالدرون حتی برای جذب بازیکن خارجی در پست های مورد احتیاجش با مشکل روبرو است.

مهم تر اینکه باشگاه پرسپولیس توان پرداخت پول رضایت نامه امیری را ندارد و قطعاً نمی تواند در این مورد با باشگاه تراکتورسازی یا باشگاه قطری خواستار امیری رقابت کند. به خاطر همین مسائل مدیریت باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای جذب امیری نداده است.

اما 600 کیلومتر آن طرف تر در تبریز خرید امیری یک احتیاج مبرم برای تراکتوری ها به شمار می رود. باشگاه قرمزپوش آذربایجان اگرچه سوکیتا را در این پست دارد اما برای خرید یک ستاره ملی پوش قطعا پا عقب نخواهد گذاشت.

با همه این تفاسیر ابوذر تیموری، وکیل وحید امیری درباره وضعیت این بازیکن شرح می دهد: جدایی امیری از تیم ترابوزان قطعی شد و او در حال حاضر مشغول آنالیز پیشنهاداتش است. چند تیم از لیگ برتر ایران و همچنین لیگ ستارگان قطر پیشنهادات خود را مطرح نموده اند و سعی خواهیم کرد بهترین تصمیم را بگیریم.

هنوز معلوم نیست وحید امیری در سه راهی تبریز، تهران و اصفهان کدام را انتخاب خواهد نمود. حتی معلوم نیست که به قطعاً در لیگ ایران می ماند یا با پیشنهادی خارجی، راهی لیگ های دیگر خواهد شد.

2 - 670

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30713

به "امیری - پرسپولیس، انتقالی با کمترین شانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری - پرسپولیس، انتقالی با کمترین شانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید