امیر قلعه نویی: از بازی مقابل پرسپولیس تا به امروز 8 امتیاز از ما گرفته اند، تا زنده ام از 4 داور نمی گذرم!

به گزارش مجله سرگرمی، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد، اشتباهات داوری بعد از دیدار زردپوشان مقابل پرسپولیس هشت امتیاز از آنها گرفته است.

امیر قلعه نویی: از بازی مقابل پرسپولیس تا به امروز 8 امتیاز از ما گرفته اند، تا زنده ام از 4 داور نمی گذرم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان گفت: خیلی شادم در اهواز هستم. برخی دوستان را می بینم یاد سال 81 می افتم. اینکه من به کنفرانس خبری آمدم و سکوتم را شکستم، چند دلیل داشت. دلیل اولش به خاطر تبریک هایی است که می خواهم به مردم خوزستان و فوتبال و فضای خوب بگویم که متأسفانه خیلی جاها نیست. هر چقدر تبریک بگویم کم است، چه برای فضای فوتبال و چه مسائل فنی.

امروز فوتبال ما را تنبیه کرد!

وی اضافه نمود: واقعاً من خودم وقتی بازی تمام شد فکر کردم 30 دقیقه گذشته است! به جز سه چهار دقیقه آخر که فولاد روی درواز ما فشار آورد، در سایر دقایق واقعاً آنقدر فوتبال زیبایی بود، لذت بردیم. به قطبی هم تبریک می گویم که تیم خوبی درست نموده است. یقیناً با وجود قطبی و این امکانات در سال های نه چندان دور فولاد قدرتمندی خواهید دید. بازی خیلی خوبی بود و هم تیم فولاد و هم ما می توانستیم برنده باشیم. به نوعی امروز فوتبال ما را تنبیه کرد. جلوی تیم فولاد و در این فضا وقتی این همه فرصت را تبدیل به گل نکنی، حقت است که ببازی!

از بازی مقابل پرسپولیس تا به امروز 8 امتیاز از ما گرفته اند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطر نشان کرد: البته تیم فولاد هم می توانست برنده باشد. فوتبال امروز ما را تنبیه کرد. درست است یک امتیاز گرفتیم، اما شادم فولاد با این شرایط وقتی جلوی ما مساوی می نماید هوادارانش شاد هستند. این قدرت سپاهان را نشان می دهد که متأسفانه از بازی برابر پرسپولیس تا به امروز هشت امتیاز از ما گرفته اند و من از چهار داور تا زنده ام نمی گذرم؛ ممبینی، ترکی، فغانی و اشکان خورشیدی. اینها خاطرات بد زندگی من هستند و یک روز با فیلم و مدارک اینها را می خواهم بگویم.

باید حداقل 50 ورزشگاه مانند فولاد آرنا داشته باشیم

قلعه نویی در ادامه توضیح داد: شرایط ما می توانست الان خیلی بهتر باشد، اما یکسری مسائل نه دست من قلعه نویی است و نه دست افراد دیگر. شما نگاه کنید از بعد از بازی برابر پرسپولیس، مقابل استقلال خوزستان و دیگر تیم ها چه شده است. تازه اینها کارشناسی هایی است که روی من زاویه دارند و چیزهایی دیگر را ننوشته اند! اینکه من امروز آمده ام فقط به خاطر این بود که می خواستم به مردم خوزستان و آن عزیزانی که این ورزشگاه را درست کردند، تبریک بگویم. دست تک تک آنها را می بوسم. ان شاءالله باقیات الصالحات باشد. هر چند در کشور ثروتمندی مثل ایران باید خیلی شرایط مالی و ورزشی بهتر باشد. ما باید حداقل 50 ورزشگاه این شکلی داشته باشیم.

قطبی می تواند فولاد خوزستان را به صندلی قبلی اش برساند

وی ادامه داد: با این وجود بازهم تشکر می کنم. سال نو را هم تبریک می گویم. تیم ما زحمت زیادی کشید، ولی مزد زحمات مان را برخی دوستان خراب کردند که آن هم دست من قلعه نویی نیست. اینکه چه فضایی است هم نمی دانم. به افشین قطبی هم تبریک می گویم. من مطمئنم آمدن قطبی و رفتاری که او دارد، می تواند فولاد خوزستان را به صندلیی مانند سال های قبل که وقتی تیم ملی تشکیل می شد از 11 بازیکن، هفت بازیکن آن خوزستانی بودند، برساند. قطعاً با علمی که قطبی دارد این کار انجام خواهد شد.

برخی می توانند با 5 سوت معمولی پدر یک تیم را در بیاورند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تیم داوری گفت: واقعاً باید به آنها تبریک گفت. اینها داورانی بودند که فضای مسموم دیگر داوران را ندارند. یک مسئله را باید به شما بگویم. برخی داوران قدیمی هستند که می توانند با پنج سوت معمولی پدر یک تیم را در بیاورند. ان شاءالله این داوران جدید این مسائل را یاد نگیرند. ما در بازی با تراکتورسازی روی هوا پریده ایم و حالا منجر به گل شده یا نشده، اما داور همان جا خطا گرفته است. ما در حال گل زدن بوده ایم، اما داور اَلکی سوت زده است. شما خودتان ببینید در فضای ورزشگاهی با 70 هزار تماشاگر چقدر زمان می برد شما دوباره به حالت عادی خود برگردید؛ حداقل پنج دقیقه. پنج سوت این مدلی بزنند، می توانند سر یک تیم را ببرند. داورانی که این گونه هستند، خودشان می دانند. ان شاءالله این داوران جوان به سمت خوبی بروند. از آقای زاهدی فرد و تیم داوری شان تشکر می کنم که واقعاً داوران خوبی هستند. امیدوارم این مسائل را یاد نگیرند و آن داوران قدیمی هم زودتر بازنشسته بشوند تا این فضای مسموم را به داوران جوان تزریق ننمایند.

داوران 2 جام را از من گرفتند

قلعه نویی در واکنش به این مسئله که گویا منظور او داورانی چون محسن ترکی، راهنمایی ممبینی، علیرضا فغانی و این افراد هستند که برخی از آنها از داوری بازنشسته شده اند، گفت: باشد، من افراد قبل را می گویم. می دانم چه می گویم، چون آنها دو جام را از من گرفتند.

آن زمان که سپاهان در 4 جبهه می جنگید و محرومش نموده بود کسی از عدالت حرفی نمی زد!

وی در خصوص اینکه آیا از برنامه ریزی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای مسابقات لیگ راضی هستند یا نه، اعلام کرد: یک سال سپاهان در چهار جبهه و در چهار جام می جنگید. ضمن اینکه محرومش نموده بودند و در شهرستان ها بازی می کرد و در خانه خودش هم نبود. نمی دانم چرا آن زمان کسی دم از عدالت نمی زد؟! سپاهان در جام باشگاه های دنیا، جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود. برنامه آن زمان هست. سپاهان هر سه روز یک بار بازی می کرد. ضمن اینکه به خاطر آن سرباز در خانه هم نبودند و فکر می کنم سپاهان به شهرهای اطراف مانند کاشان می رفت. آن زمان ظلم نبود، اما اکنون ظلم است. یک پنالتی که نمی گیرند، یک اوت که نمی گیرند، ظلم می گردد. واقعاً ما در خصوص برنامه ریزی به آقای فتاحی هم گفتیم که طوری برنامه ریزی نمایند تا عدالت صورت بگیرد. ما پیش از این می توانستیم با ذوب آهن بازی کنیم، اما بازی ما را گرفتند و به تیم دیگری دادند، اما بازهم تشکر می کنم.

از وقتی فتاحی آمده با وجود فشردگی ها برنامه ریزی خیلی بهتر شده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه نمود: از وقتی آقای فتاحی آمده، بازهم با وجود فشردگی ها برنامه ریزی خیلی بهتر شده است. خودتان می دانید در آن دو ماهی که تیم ملی زمان را گرفت، به باشگاه ها فشار آمد. در گذشته که تیمی به لیگ قهرمانان آسیا می رفت، نه پولی بود و نه پرواز مستقیمی از شرق به غرب وجود داشت. ما (استقلال) با بوریرام تایلند بازی داشتیم و همان زمان به آقای تاج گفتیم که بازی ذوب آهن ما را تعویق بیندازید، چون ما باید شرق آسیا برویم. ما در اصفهان با ذوب آهن بازی کردیم، به تهران برگشتیم و پنج روز بعد در تایلند با بوریرام بازی داشتیم، نه 10 روز بعد. الان متأسفانه این مسائل باب شده و تیم های شهرستانی انگار زحمت بی خودی می کشند و در حق شان اجحاف می گردد. ما هر چیزی که عدالت درون آن باشد، تمکین می کنیم. امیدوارم فوتبال ما به سمتی برود که قشنگ باشد، مانند نگاه آقای قطبی و برخی مربیان به فوتبال، اما زحمت برخی از ما بی خودی است.

امکان ندارد کیانی پرخاش کند!

قلعه نویی در خصوص اینکه چرا مهدی کیانی در زمین پرخاشگری می کرد و بارها به داور مسابقه اعتراض کرد، گفت: آقای کیانی شاید با تعصب بازی کند، اما امکان ندارد پرخاش کند. اعتراض با پرخاشگری فرق دارد.

همه تیم ها برای قهرمانی قابلیت دارند و لیاقت

وی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم قابلیت بیشتری برای قهرمان شدن دارد و به نظرش جام به چه تیمی می رسد، گفت: این را باید از خدا بپرسید. همه قابلیت دارند و لیاقت. باید به تیم یحیی گل محمدی هم تبریک بگوییم. باید به او تبریک بگویم و هر تیمی که باشد، من بازی هایش را نگاه می کنم. یحیی تیم خوبی درست نموده است و چهار پنج تیم از جمله پدیده و چهار تیم دیگر (سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی) همه شانس برای قهرمانی دارند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16075

به "امیر قلعه نویی: از بازی مقابل پرسپولیس تا به امروز 8 امتیاز از ما گرفته اند، تا زنده ام از 4 داور نمی گذرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قلعه نویی: از بازی مقابل پرسپولیس تا به امروز 8 امتیاز از ما گرفته اند، تا زنده ام از 4 داور نمی گذرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید