امیر قلعه نویی: 6،7 سال است با من مشکل دارند، چسبیده ها افکار کثیف را وارد فوتبال کردند

به گزارش مجله سرگرمی، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است جریاناتی 6،7 سال است که با او مشکل دارند.

امیر قلعه نویی: 6،7 سال است با من مشکل دارند، چسبیده ها افکار کثیف را وارد فوتبال کردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل ماشین سازی در هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: روز معلم را تبریک می گویم. مربیان عزیز نقش سازندگی را با حداقل امکانات دارند. روز کارگر را نیز به همه کارگران عزیز تبریک می گویم. این قشر هم ایثار نموده و مظلوم واقع شده اند و از نظر زندگی چه بحث تربیتی و چه مالی فشار زیادی به این قشر می آید. امیدوارم شرایط برای این دو قشر مشکل است.

وی اضافه کرد: همانطور که رضا مهاجری گفته، فردا بازی سختی داریم. حساس ترین بازی ما این دیدار بوده و از فینال هم فینال تر است، چون اگر بتوانیم این بازی را ببریم، هم سهمیه آسیا ما تا حدودی تعیین می گردد و هم شانس مان برای قهرمانی از همه تیم ها بیشتر می گردد. من به این بازیکنان افتخار می کنم. 20 سال است مربیگری می کنم و رفتارهایی که با آنها شده، با هیچ تیمی نشده است. دلیلش قلعه نویی است. روز آدینه دلم برای تیمم و هواداران سوخت. بازیکنانم در زمین واقعا ایثار می کردند. امیدوارم فوتبال ما به سمتی برود که افکار آلوده از بین برود. آدم هایی که هیچ جایگاهی ندارند و از جامه تقریبا کنار گذاشته شده اند، با رفتارهای شان هنوز فوتبال را اذیت می نمایند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام نمود: شما بازی بارسلونا و لیورپول را دیدید که نتیجه بازی هر چیزی بود، تمام شد و رفت. اینجا از سه روز قبل تهدید می نمایند که به استادیوم نیایید و هیچ نهادی با اینها برخورد نمی کند. اگر قلعه نویی باشد و رفتاری کند، سریع با او برخورد می نمایند. الان موضوع جدیدی مطرح نموده اند و می گویند چرا قلعه نویی به کنفرانس بعد از بازی با پرسپولیس نرفته است. این همه مربی به کنفرانس نمی رود، چرا فقط به من ایراد گرفته اند؟ این حرف ها دقیقا عین رأی هایی که شامل جریمه و محرومیت برای من است. من می دانستم این کار را می نمایند، چون پای قلعه نویی وسط است. این همه مربی به کنفرانس نمی رود، چرا به من می گویند؟

قلعه نویی در ادامه توضیح داد: در رابطه با بازی فردا باید بگویم، ماشین سازی تیم بسیار خوبی است و صد درصد لایه های دفاعی را تشکیل داده و چشم به ضدحمله خواهد داشت. ما یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم بودیم و امیدوارم سه امتیاز بازی فردا را بگیریم و شرایط خوبی برای خودمان به وجود بیاوریم. جا دارد از دکتر عظیمیان ،کارخانه فولاد مبارکه، بازیکنان و همکاران و مدیررسانه باشگاه تشکر کنم، من سال بسیار خوبی داشتم و شاید یکی از بهترین سال های مربیگری ام را سپری می کنم. من مدیون اصفهان هستم اما نتوانستیم تیمی در حد و شأن اینجا درست کنیم، هر چند تیمی تحویل گرفتیم که فصل قبل شرایط خوبی نداشت. دوستان مطبوعاتی در اینجا شان و قداست آدم ها را حفظ می کنید و از شما نیز باید تشکر کنم.

وی در مورد وضعیت سیاوش یزدانی توضیح داد: پس از صحبت های یزدانی بلافاصله با او برخورد کردیم. خودش فردای بازی مصاحبه نموده و ابراز پشیمانی کرد. اگر مربی اش قلعه نویی نبود، حتما جریمه و تعلیق می شد اما محروم شد، هر چند کارش خوب نبود و ابراز پشیمانی نموده است. خوشحالیم که سپاهان علاوه بر آن دو سالی که من اینجا مربیگری نموده ام، سال جاری نیز بهترین تیم برای میزبانی مسابقات بوده است. به غیر از ترقه هایی که پرتاپ شده، تماشاگران اصفهانی فرهنگ خوب شان را نشان داده اند. کسانی که ترقه پرتاپ نموده اند، یقینا هوادار سپاهان نبودند. ما دوستانی که اینجا آمده اند، بهترین مکان استادیوم را به آنها داده ایم. خودمان گلایه کردیم که چرا پشت نیمکت ما را به میهمان داده اید. از طرفی باید از باشگاه نفت مسجدسلیمان تشکر کنم که آنجا با ما نهایت همکاری را کردند. در بازی با استقلال دقیقه 97 گل خوردیم، آیا اتفاقی افتاد؟ این فرهنگ اصفهان است. مشکل بعضی ها قلعه نویی است و 6،7 سال است درگیر این مسائل هستم. چون قلعه نویی اینجاست، سیاوش یزدانی را محروم کردند. ما برای بازی فردا خالد شفیعی و کومان را هم نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد حواشی زیاد این فصل از لیگ برتر فوتبال گفت: 10 سال است یکسری آدم ها هستند که برای این فوتبال نیستند یا اگر هستند باعث شدند افکار کثیف وارد این فوتبال گردد. افرادی که چسبیده به این فوتبال هستند و باعث این تنش ها شده اند. فوتبال راهش را ادامه می دهد و باید از سازمان لیگ از بهاروند، کشوری و فتاحی تشکر کنیم که کوشش خود را می نمایند اما لیگ را به خاطر جام ملت ها دو ماه تعطیل کردند. این موضوع باعث شد لیگ فرسایشی گردد. اگر تعطیلی نبود، لیگ ما از لحاظ کیفیت شرایط خوبی دارد.

قلعه نویی در واکنش به برکناری علی دایی از سرمربیگری سایپا گفت: برکناری مربیان همه جا هست، مثل مورینیو که برکنار شد. دایی سرمایه ملی است و احترامش واجب است. در جهان کسانی که اعتبار و اسم بین المللی دارند از آن خوب حفاظت می نمایند، اما آمدن و رفتن ها همه جای جهانست. فکر کنم امیر حاج رضایی این حرف را زده که مربی اولین دری که باید پیدا کند، در خروج است. دایی جزو بزرگان فوتبال ایران است و این اتفاقات همه جای جهان پیش می آید.

وی در رابطه با گلایه خبرنگاران سپاهان از عدم حضور خبرنگاران اصفهانی در بازی با پرسپولیس و هجمه ای که از سوی رسانه ها علیه سپاهان ایجاد شد، گفت: حق با شماست. برای مشهد که سفر زیارتی است، اقدام خواهیم کرد. حرف شما منطقی است. از مدیرسانه ای و روابط عمومی باشگاه درخواست پیگیری می کنیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21908

به "امیر قلعه نویی: 6،7 سال است با من مشکل دارند، چسبیده ها افکار کثیف را وارد فوتبال کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قلعه نویی: 6،7 سال است با من مشکل دارند، چسبیده ها افکار کثیف را وارد فوتبال کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید