فتحی: بازیکنان پول حرفه ای می گیرند، باید رفتار حرفه ای داشته باشند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا مصاحبه ای طولانی داشت و به انتقاد از روزبه چشمی پرداخت که با اخراج در دوحه نقش مهمی در ناکامی داشت. فتحی گفت: قبلا هم گفتم در فوتبال از این اتفاق ها زیاد می افتد و می توانیم نتیجه را جبران کنیم. بسیار تیم خوبی داریم ، خوب بازی کردیم، در خانه السد به این تیم فشار آوردیم ولی ما بازی را در تهران باختیم. ما آن شب استقلال نبودیم و اگرنه در دوحه بسیار خوب بازی کردیم.

فتحی: بازیکنان پول حرفه ای می گیرند، باید رفتار حرفه ای داشته باشند

بیشتر بخوانید

  • گزارش بازی برگشت السد - استقلال (2-2)

    مدیرعامل السد گریه می کرد! -

    او ادامه داد: فوتبال است و زمانی که بازی 2 بر یک شد، مدیرعامل السد و رییس فدارسیون فوتبال قطر کنار من گریه می کردند و آنها فکر می کردند بازی را 3 بر یک می کنیم. خودتان دید فریرا بعد از گل دوم ما چطور دودستی برسرش زد. دقیقه 48 دو بر یک جلو بودیم، یک نیمه فرصت داشتیم ولی اخراج چشمی باعث شد تاکتیک شفر به هم بریزد. بازی در گرمای شدید و 90 درصد رطوبت برگزار گردید ولی دفاع با تجربه ما اخراج شد و بازی را از تیم ما گرفت. ما گل دوم را 9 نفره خوردیم (مصدومیت فرشید اسماعیلی) و حتی در شرایط 10 نفره هم می توانستیم گل سوم را بزنیم.

    روزبه از طرفداران بیشتر ناراحت بود -

    سرپرست باشگاه استقلال در مورد عدم اخراج ناشیانه چشمی گفت: باید بازیکنان رفتار حرفه ای را یاد بگیرند و این متاسفانه در هیچ باشگاه ایرانی وجود ندارد. بازیکنان که پول حرفه ای می گیرند باید رفتار حرفه ای داشته باشند. در استقلال، پرسپولیس، تیم ملی و سایر باشگاه ها باید این رفتارها رعایت گردد. این اتفاق باید برای بازیکنان ما درس بگردد و باید یاد بگیریم. دلیل ندارد نزدیک 18 قدم اینقدر خطا بدهیم و این مسائلی است که باید یاد بگیریم.

    فتحی اضافه نمود: روزبه زحمت کشیده است و شاید بیشتر از همه طرفداران ناراحت است. او نه شام خورد و نه صبحانه و به هرحال اتفاق های فوتبال غیر قابل اجتناب است. بازیکنان بزرگ هم پنالتی می دهند و پنالتی خراب می نمایند و کاری هم نمی گردد کرد.

    بازیکنان خارجی با انتخاب شفر جذب شدند

    فتحی در مورد اینکه نویمایر و گرو در لیگ قهرمانان هیچ نقشی در بهبود شرایط فنی استقلال نداشتند هم گفت: ببینید من مسئولیت فنی ندارم. آقای شفر پیشنهاد کردند و به ما تاکید کردند این دو بازیکن را جذب کنیم. ما در بهترین شرایط آنها را جذب کردیم و نمی توانستیم روی نظر فنی سرمربی دخالت کنیم. نویمایر تاثیرگذار است و شاید گرو هم در ادامه بتواند نظرها را تغییر بدهد.

    سرپرست باشگاه استقلال در مورد هزینه های زیادی که خرید این بازیکنان روی دست استقلال گذاشته است هم گفت: من حرف شما را قبول می کنم ولی در همه جای جهان مربی باید نظر بدهد. سرمربی اعلام می نماید من بازیکن را می خواهم و باشگاه موظف است برای جذب آن اقدام کند.

    استقلال سیر صعودی داشته

    فتحی در مورد عملکرد شفر در این فصل گفت: به نظرم اگر منحنی رسم کنید استقلال روند صعودی داشته. روند استقلال را با فولاد و پارس جم نسبت به بازی شب گذشته مقایسه کنید متوجه می شوید شرایط این تیم خوب است. آقای شفر کارش را خوب انجام می دهد.

    او در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال همیشه در هر شرایطی و با هر پتانسیلی مدعی قهرمانی بوده است و شک نکنید سال جاری هم مدعی قهرمانی در هر دو جام هستیم.

    سرپرست استقلال در مورد احتمال کنار گذاشتن بازیکنان خارجی در نیم فصل گفت: هنوز به این نتیجه نرسیده ایم. شاید الحاجی گرو بتواند شرایط را تغییر بدهد. مطمئن باشید تصمیم خوب را خواهیم گرفت و کمیته فنی هم در این راه می تواند به ما یاری کند.

    فتحی در انتها گفت: طرفداران دیدند ما مستحق باخت نبودیم، گل آفساید، دمای هوا و اخراج به ضرر ما بود و می توانستیم برنده بازی باشیم. طرفداران منتظر باشند چون مطمئن هستم همان تیم خوبی می شویم که آنها انتظار دارند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد..

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3470

به "فتحی: بازیکنان پول حرفه ای می گیرند، باید رفتار حرفه ای داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: بازیکنان پول حرفه ای می گیرند، باید رفتار حرفه ای داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید