عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در کشور نمونه است

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: عملکرد ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در کشور نمونه و شایسته تقدیراست.

عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در کشور نمونه است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، فریدون محمدی شامگاه چهارشنبه 28 فروردین 98 در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی در مشهد اضافه نمود: گردشگری و سفر از مهمترین اموری است که رونق مالی جامعه را رقم می زند.

وی ادامه داد: رونق صنعت گردشگری مهمترین تاثیر را در تحقق شعار سال جاری دارد.

محمدی گفت: عمومیت، جامعیت و شمولیت بخش خدمات در صنعت گردشگری عامل مهمی در عرصه فراوری و موجب رونق مالی است.

وی با بیان اینکه ستادهای خدمات سفر کشور در راستای رونق فراوری و خدمات اقدام و کوشش نموده اند گفت: باتوجه به بارندگی های بهاری و وقوع سیل در چند استان کشور، سال جاری سال ویژه ای در حوزه سفر بود.

محمدی اضافه نمود: افزایش ماندگاری در سفر، رشد سفر در استانهای کمتر شناخته شده و توزیع سفر در کشور از ویژگی های سفرهای سال جاری در کشور بود.

وی گفت: سفر و گردشگری یکی از مهمترین راه های رونق مالی و خروج اقتصاد از رکود است.

وی گفت: عملکرد ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در کشور نمونه و شایسته قدردانی است.

رضایتمندی زائران و مسافران در نوروز98

هم چنین استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی دراین مراسم با اشاره به کوشش های اعضای ستاد خدمات سفر گفت: رضایت مندی خوبی برای زائران و مسافران در نوروز 98 فراهم شد.

علیرضا رزم حسینی با قدردانی از کوشش های اعضای ستاد خدمات سفردر ایام نوروز 98 اظهارکرد: افرادی که از مسیرهای مختلف وارد استان شدند، جای جای استان را بازدید کردند و با کمترین مشکل روبرو شده اند.

رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به رضایتمندی زائران و مسافران در این ایام گفت: امیدواریم هر ساله روند خدمت رسانی بهتر گردد و بهبود پیدا کند و به عنوان استانی زائرپذیر و گردشگر پذیر میزبان خوبی برای زائران باشیم.

وی ادامه داد: اهمیت و صندلی صنعت گردشگری بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه میزبانی از میلیونها زائر و گردشگر، افتخار برای خراسان رضوی و مشهد است گفت: امید است خدمت رسانی به زائران و مسافران استان هر سال بهتر از قبل شده و این استان رتبه برتر کشور در این زمینه را به دست آورد.

وی گفت: رئیس جمهوری عراق در سفر اخیر خود به مشهد با ابراز خرسندی از حضور زائران کشورش در این کلانشهر از صدور ویزای بدون هزینه برای مردم این کشور استقبال کرد.

رزم حسینی اضافه نمود: حضور گردشگران موجب افزایش درآمد، رونق مالی و ایجاد اشتغال پایدار در استان می گردد.

وی از حضور سرمایه گذاران و فعالیت آنان در رونق مالی استان قدردانی کرد و گفت: بهبود فضای کسب و کار با برنامه ریزی میسر می گردد.

اقامت نوروزی در خراسان رضوی 7 درصد افزایش داشت

هم چنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و دبیر ستاد خدمات سفر استان گفت: اقامت مسافران در این استان طی نوروز سال جاری در مقایسه با سال قبل هفت درصد افزایش داشت.

ابوالفضل مکرمی فر اضافه نمود: از 25 اسفند پارسال تا 15 فروردین ماه جاری هفت میلیون و 439 هزار و 295 مسافر در واحدهای اقامتی این استان ساکن شدند.

وی گفت: در نوروز سال جاری بیش از 14 میلیون مسافر وارد استان شدند و در این ایام هشت هزار و 343 بازدید نظارتی در بخش اسکان با 26 درصد رشد نسبت به سال قبل انجام شد.

وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این مدت 102 هزار و 820 بازرسی انحام داد که منجر به شناسایی پنج هزار و 685 تخلف و استرداد 23 میلیارد ریال به شاکیان شد.

دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با قدردانی از فعالان کمیته های 12 گانه ستاد خدمات سفر این استان و 40 دستگاه بخش خصوصی در ایام نوروز اضافه نمود: خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی در این استان با خلوص نیت انجام می گردد.

وی گفت: برگزاری 168 جشن نوروزگاه در 27 شهرستان استان و یک جشن مشترک بین المللی نوروزگاه با کشور ترکمنستان در نقطه صفر مرزی کوششی در جهت معرفی هر چه بهتر فرهنگ نوروزی در این ایام بود.

در این مراسم از بیش از 60 نفر فعالان ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در ایام نوروز قدردانی شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38352

به "عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در کشور نمونه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در کشور نمونه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید