علیپور، بالاتر از دایی و بزیک ، خیز آقای گل برای عبور از طارمی

به گزارش مجله سرگرمی، علیپور با تکرار آقای گلی اش هم رکورد دو آقای گلی طارمی را می شکند و هم به رکورد تعداد گل های او در پرسپولیس می رسد.

علیپور، بالاتر از دایی و بزیک ، خیز آقای گل برای عبور از طارمی

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس در 4 سال اخیر مهدی طارمی و علی علیپور را به عنوان آقای گل در اختیار داشته. طارمی که از لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوسته بود، در لیگ های پانزدهم و شانزدهم با 16 و 18 گل زده، آقای گل لیگ شد اما حتی جدایی او باعث نشد پرسپولیس آقای گلی را از دست بدهد.

طارمی بعد از دو آقای گلی، یک نیم فصل محروم شد و سپس به الغرافه رفت تا یک مهاجم دیگر از پرسپولیس یعنی علی علیپور آقای گل گردد. او که تا پیش از محرومیت طارمی کلا دو گل زده بود، تا خاتمه لیگ 17 گل دیگر زد و آقای گلی را با چاشنی شکستن رکورد گلزنی دایی، خلیلی و طارمی در یک فصل، به دست آورد.

علیپور حالا پس از 15 گل با همکاری مهدی طارمی و 30 گل با همکاری گادوین منشا، به هفتمین گلزن تاریخ تبدیل شده و با مهدی طارمی تنها 10 گل دیگر فاصله دارد. پس از گذر از طارمی، او می تواند به ناصر محمدخانی 59 گله هم برسد.

علیپور اگر تا خاتمه لیگ نوزدهم در پرسپولیس بماند و روند فعلی را ادامه دهد، حداقل 35 گل خواهد زد و حتی می تواند از رکورد حسین کلانی و صفر ایرانپاک عبور کند و به یک قدمی رکورد علی پروین برسد که با 95 گل، پشت سر فرشاد پیوس 153 گله قرار گرفته است.

2 - 220

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا و مکزیک

russiaro.ir: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8491

به "علیپور، بالاتر از دایی و بزیک ، خیز آقای گل برای عبور از طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور، بالاتر از دایی و بزیک ، خیز آقای گل برای عبور از طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید