ژاوی در آستانه سرمربیگری السد

به گزارش مجله سرگرمی، فریرا با ناکامی که در راه رساندن این تیم به فینال لیگ قهرمانان از خود ثبت کرد حالا در آستانه برکناری واقع شده است تا ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی به عنوان مربی – بازیکن سکان راهنمایی تیم را در دست بگیرد.

ژاوی در آستانه سرمربیگری السد

به گزارش خبرنگاران ،شکست در بازی رفت و تساوی در بازی برگشت مقابل پرسپولیس باعث شد تا رویای رسیدن به سومین فینال آسیا برای سران متمول باشگاه السد انتها تلخی در پی داشته باشد. مالکان باشگاه طی 3 سال گذشته با سرمایه گذاری کلان روی تقویت تیم با خواسته اوسوالدو فریرا پرتغالی امیدوار به کسب قهرمانی متوالی داخلی و آسیایی بودند اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند تا شکست برابر پرسپولیس و ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان صندلی پیرمرد 70 ساله پرتغالی را به خطر بیاندازد.

سایت الرایه در گزارشی ویژه پرده از تصمیمات جدید سران السد برداشت و نوشت: به نظر می رسد وقت تغییرات روی نیمکت رهبری السد رسیده باشد، چون فریرا با ناکامی که در راه رساندن این تیم به فینال لیگ قهرمانان از خود ثبت کرد حالا در آستانه برکناری قرار گرفته است تا ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی به عنوان مربی - بازیکن سکان راهنمایی تیم را در دست بگیرد.

این سایت در ادامه مدعی شد از مدت ها قبل زمزمه های برکناری فریرا و ایجاد تغییرات روی نیمکت مربیگری السد به گوش می رسید، به خصوص که این مربی پرتغالی در سال های گذشته اصلا نتوانست در نتیجه گیری انتظارات را برآورده کند تا همواره زیر سایه الدحیل قرار بگیرد. با توجه به این که روسای السد صدر جدول لیگ ستارگان را از دست دادند و سه شنبه از رسیدن به فینال آسیا بازماندند، هیچ بعید نیست ترکش های این ناکامی ظرف روزهای آتی دامن مربی پرتغالی را بگیرد، اتفاقی که می تواند ژاوی را رسما وارد عرصه مربیگری کند.

12

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5171

به "ژاوی در آستانه سرمربیگری السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی در آستانه سرمربیگری السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید