پرسپولیس در کنار بارسلونا ، اتفاق باورنکردنی برای سرخ ها با انتقال عجیب!

به گزارش مجله سرگرمی، شاید مهاجم هلندی پرسپولیس هم به سرنوشت ابراهیم توره و رینالدو دچار گردد.

پرسپولیس در کنار بارسلونا ، اتفاق باورنکردنی برای سرخ ها با انتقال عجیب!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، از جمله اخبار عجیب و غریب این روزهای فوتبال ایران، یکی هم معرفی شدن یورگن لوکادیا به بارسلوناست.

مهاجم هلندی پرسپولیس که پس از جام جهانی قراردادش را با این باشگاه یکطرفه فسخ کرد و رفت، حالا از سوی بعضی نشریات معتبر ورزشی در اسپانیا به بارسلونا لینک شده است.

از او به عنوان یک گزینه ارزانقیمت برای جذب در پنجره زمستانی به منظور جانشینی با ممفیس دیپای یاد می گردد؛ بازیکنی که به تازگی راهی اتلتیکومادرید شد.

خبری با این مضمون ابتدا در روزنامه اسپرت کاتالونیا منتشر شد و سپس در مارکا چاپ مادرید بازتاب یافت.

اگرچه کیفیت لوکادیا از همان روز اول حضور در پرسپولیس بر همه مشهود بود اما اینکه نام او حوالی باشگاهی مثل بارسلونا به گوش برسد (ولو که نهایتا چنین انتقالی صورت نگیرد) بیش از توقعات و تصورات اهالی فوتبال است.

با این همه، انجام این جابه جایی میتواند یک شوک شگفت انگیز برای فوتبال ایران باشد و حسرت سرخ ها را از جدایی چنین مهرهای بیش از پیش کند.

فوتبال ایران و مخصوصا 2 باشگاه پرسپولیس و استقالل سابقه مفصلی در جذب بازیکنان خارجی ناکارآمد دارند، اما در بعضی موارد گذر بازیکنانی به این دو تیم می افتد که تازه ابعاد درخشان فنی آنها بعد از خروجشان تعیین می گردد.

شاید برترین مثال از این دست، رینالدو کروزادو پرویی باشد که میانه های دهه 80 در استقلال مورد بی مهری صمد مرفاوی نهاده شد، اما بعدها پیراهن کیه وو ورونا ایتالیا را به تن کرد و حتی با لباس تیم ملی کشورش در جام ملت های آمریکای جنوبی نیز به میدان رفت.

نمونه دیگر، ابراهیم توره سنگالی است که در ایران برای پرسپولیس و سپاهان بازی کرد و معلوم بود فوتبالیست خیلی خوبی است، اما کمتر کسی انتظار داشت او پس از جدایی از لیگ کشورمان ناگهان در فرانسه پیراهن موناکو را به تن کند! ابراهیم توره در این باشگاه رکورد عجیب و غریب 34 گل زده در 43 بازی را به جا گذاشت.

حالا شاید لوکادیا روی دست همه آنها بلند گردد و در صفحه ویکی پدیای شخصی اش، نام 2 باشگاه پرسپولیس و بارسلونا را پشت سر هم قرار بدهد. همینقدر عجیب و باورنکردنی!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164466

به "پرسپولیس در کنار بارسلونا ، اتفاق باورنکردنی برای سرخ ها با انتقال عجیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در کنار بارسلونا ، اتفاق باورنکردنی برای سرخ ها با انتقال عجیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید