عسگری: کاراته ایران شماره یک جهان است و باید مسابقاتش در بالاترین سطح برگزار گردد

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش المپیکی دانشگاه آزاد گفت: وقتی کاراته ایران در سطح جهان شماره یک است، باید مسابقاتش نیز در بالاترین سطح برگزار گردد که هفته اول اینگونه بود.

عسگری: کاراته ایران شماره یک جهان است و باید مسابقاتش در بالاترین سطح برگزار گردد

بهمن عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری رقابت های سوپر لیگ کاراته گفت: ابتدا باید از فدراسیون کاراته و همه دست اندرکاران که یاری کردند تا سوپر لیگ برگزار گردد، تشکر کنم. خدا را شکر قبل از مسابقات تست کرونا ورزشکاران و عوامل تیم ها نیز منفی بود و مسابقات نیز خیلی خوب برگزار گردید. از لحاظ نحوه برگزاری شرایط نسبت به گذشته تغیر نموده بود که باید از فدراسیون و سازمان لیگ تشکر کنیم. وقتی کاراته ایران در سطح دنیا شماره یک است، باید مسابقاتش نیز در بالاترین سطح برگزار گردد.

وی توضیح داد: ما بازیکنان کوشش می کنیم به نحو احسن آن چیزی که شایسته کاراته ایران است را در مسابقات داخلی و بین المللی به نمایش بگذاریم و فدراسیون کاراته نیز کوشش می نماید از لحاظ امکانات و شرایط برگزاری هر آن چیزی که در توان خود است را ارائه دهد. متاسفانه لیگ های کاراته در سالیان گذشته از لحاظ برگزاری خوب نبود، اما در هفته اول برگزاری مسابقات سال جاری شرایط بهتر شده بود و امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد.

ملی پوش المپیکی کاراته ایران در مورد شرایط بازیکنان ملی پوش در رقابت های سوپر لیگ گفت: مطمئنا بعد از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف اردوی تیم ملی، شرایط بازیکنان ملی بهتر و بهتر شده و بازیکنان جوان نیز که در اردو با بازیکنان باتجربه تر تمرین می نمایند از لحاظ سطح فنی و آمادگی بهتر می شوند. قطعاً با برنامه های کادرفنی تیم ملی کاراته شرایط روز به روز بهتر هم خواهیم شد. اولین رویداد ما کاراته وان ترکیه در اسفندماه است و امیدوارم مسابقات برگزار گردد تا فرایند رو به رشد ما ادامه داشته باشد.

عسگری در مورد تاثیر برگزاری رقابت های کاراته وان ترکیه گفت: دل همه برای حضور در مسابقات تنگ شده و در روز برگزاری لیگ به سجاد گنج زاده گفتم که دلم برای پوشیدن لباس کاراته خیلی تنگ شده بود و خدا را شکر این امر محقق شد. امیدوارم مسابقات برون مرزی برگزار گردد تا مجدداً در شرایط مسابقه قرار بگیریم و از لحاظ تمرکز نیز رفته رفته خود را آماده حضور در المپیک کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133104

به "عسگری: کاراته ایران شماره یک جهان است و باید مسابقاتش در بالاترین سطح برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: کاراته ایران شماره یک جهان است و باید مسابقاتش در بالاترین سطح برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید