خبرنگاران عرفانی: کاراته ایران به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- رییس سبک کوبودو کاراته ایران با تمجید از عملکرد ملی پوشان کشورمان در لیگ جهانی استانبول، گفت: کاراته ایران با عملکرد پیروز طی سال های اخیر به یکی از قدرت های جهانی این رشته تبدیل شده است.

خبرنگاران عرفانی: کاراته ایران به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است

عبدالرضا عرفانی در مورد درخشش نمایندگان کاراته ایران در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان استانبول به خبرنگاران؛ گفت: کاراته ایران در سالیان اخیر همیشه یکی از رشته های پیروز ورزش کشورمان بوده است و اوج درخشش این تیم نیز هتریک قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا بوده است.

وی توضیح داد: خدا را شکر تیم ملی کاراته در اولین رویداد پس از دوران کرونا نیز در جهت پیروزیت های گذشته حرکت کرد و در مسابقات کاراته وان استانبول با کسب دو مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در مجموع مسابقات به مقام سوم و در بخش مردان به عنوان قهرمانی رسید.

رئیس سبک کوبودو کاراته ایران با اشاره به نقش سیدحسن طباطبایی و شهرام هروی در پیروزیت های تیم ملی کاراته، گفت: رئیس فدراسیون کاراته به خوبی توانسته مسائل جانبی تیم های ملی را مدیریت و امکانات مناسبی را برای تیم ملی فراهم کند. هروی نیز در سالیان اخیر بارها توانایی های خود را به جامعه کاراته ایران اثبات و کاراته ایران را به یکی از قدرت های جهان تبدیل نموده است. امیدوارم با تداوم فرایند خوب کاراته شاهد درخشش این رشته در اولین حضور در المپیک باشیم و برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور ثبت کنیم.

نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021 با حضور 584 کاراته کا از 72 کشور به مدت سه روز در استانبول ترکیه برگزار گردید.

تیم ایران با دو مدال طلای ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده، یک نقره رزیتا علیپور و دو برنز سارا بهمنیار و علی اصغر آسیابری و کسب مقام سوم تیمی به کار خود انتها داد.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136325

به "خبرنگاران عرفانی: کاراته ایران به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عرفانی: کاراته ایران به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید