طرز تهیه فینگرفود کراکر پنیری؛ لقمه ای خاطره انگیز

به گزارش مجله سرگرمی، بیسکویت کراکر یکی از خوراکی های محبوبی است که سال ها هواداران خودش را داشته و همچنان هم به عنوان یک بیسکویت خوشمزه شناخته می گردد. شاید شما هم خاطره های زیادی از این بیسکویت به عنوان خوراکی زنگ سرگرمی های مدرسه به یاد داشته باشید؛ بیسکویتی که در کیف خیلی از ما گذاشته می شد یا از بوفه مدرسه می خریدیم و لذت خوردنش را با دوستانمان شریک می شدیم. در این مطلب از مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ می خواهیم طرز تهیه فینگرفود کراکر پنیری را آموزش دهیم که یک فینگرفود خوشمزه و آسان است و هم خودتان شیفته طعم آن خواهید شد هم بقیه اعضای بزرگ و کوچک خانه. با ما همراه باشید.

طرز تهیه فینگرفود کراکر پنیری؛ لقمه ای خاطره انگیز

طرز تهیه فینگرفود کراکر پنیری

بیسکویت کراکر نمکی، یکی از خمشزه ترین بیسکویت ها، هم برای بچه ها و هم برای بزرگ ترها است. شما با کمی خلاقیت و استفاده از مواد ساده ای که در خانه دارید می توانید این فینگرفود مجذوب نماینده پنیری را آماده کنید.

مواد لازم

  • کراکر نمکی: 10 عدد
  • فلفل دلمه قرمز: 2 قاشق غذاخوری
  • فلفل قرمز: یک قاشق چای خوری
  • پنیر خامه ای: 3 قاشق غذاخوری
  • جعفری تازه: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه فینگرفود کراکر پنیری

1.

برای آماده کردن این فینگرفود خوشمزه، ابتدا پنیر خامه ای، فلفل دلمه قرمز خرد شده، جعفری تازه و فلفل قرمز را درون ظرف ریخته و کاملا مخلوط کنید.

2.

وقتی مواد را باهم مخلوط کردیم، به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا طعم مواد به خورد هم برود.

3.

وقتی مواد پنیری را از یخچال خارج کردیم، به میزان یک قاشق چای خوری از مواد پنیری روی کرار نمکی قرار می دهیم و کاملا صاف می کنیم و سپس یک کراکر دیگر قرار می دهیم.

4.

این فینگرفود مجذوب نماینده می تواند یک میان وعده خوشمزه و مقوی برای بچه ها باشد. بعلاوه می تواند میز پذیرایی شما را زیباتر کند.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164025

به "طرز تهیه فینگرفود کراکر پنیری؛ لقمه ای خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه فینگرفود کراکر پنیری؛ لقمه ای خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید