صادرات گاز آمریکا به نصف کاهش یافت

به گزارش مجله سرگرمی، صادرات گاز آمریکا به نصف کاهش یافت و بسیاری از خریداران گاز آمریکا سفارشات خود را لغو نموده اند.

صادرات گاز آمریکا به نصف کاهش یافت

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، به نقل از راشاتودی، صادرات گاز مایع آمریکا از زمانی که در ماه ژانویه به عنوان صادر کننده این محصول شد تا به امروز بیش از 50 درصد افت داشته است.

بر اساس اعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا؛افت تاریخی قیمت گاز طبیعی از منطقه آسیا گرفته تا اروپا از یک سو و نیز کاهش تقاضا برای این محصول به دلیل شیوع بیماری کووید 19 از سوی دیگر باعث شده که میزان صادرات گاز آمریکا از 8.1 میلیارد فوت مکعب در روز در ماه ژانویه به 3.2 میلیارد فوت مکعب در روز در ماه ژوئن برسد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا تاکید نمود: زمستان ملایم، کاهش تقاضا به دلیل شیوع بیماری کووید 19 و وجود ذخایر بالا به ویژه در اروپا باعث شد که قیمت گاز در ماه های گذشته در منطقه آسیا و اروپا به کمترین رکورد تاریخی خود برسد که این عاملی شد تا صادرات گاز برای آمریکا غیر مالی بوده و مقرون به صرفه نباشد.

در امسال بسیاری از خریداران گاز آمریکا به دلیل کاهش مصرف سفارشات خود را لغو کردند.

پیش بینی می گردد ظرفیت گاز مایع این کشور که اکنون به 65 درصد رسیده و این رقم در تابستان زمانی که میزان مصرف کاهش یافت به کمتر از 50 درصد خواهد رسید.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا بر اساس میزان کنسلی سفارش های گازی که آمریکا داشته پیش بینی نموده است که صادرات آمریکا در ماه های ژوئن، جولای و آگوست به کمتر از 50 درصدبرسد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 31 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97096

به "صادرات گاز آمریکا به نصف کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات گاز آمریکا به نصف کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید