شیائومی Redmi Note 6 Pro معرفی شد: یک میان رده دیگر با 4 دوربین و ناچ دوست داشتنی

به گزارش مجله سرگرمی، شیائومی اولین اسمارت فون 4 دوربینه خود را به صورت آنلاین و در صفحه فیسبوک خودش معرفی کرد.

شیائومی Redmi Note 6 Pro معرفی شد: یک میان رده دیگر با 4 دوربین و ناچ دوست داشتنی

پس از موفقیت چشم گیر اسمارت فون Redmi Note 5 Pro، حالا شاهد معرفی گوشی میان رده Redmi Note 6 Pro با ویژگی هایی قابل توجه هستیم.

ردمی نوت 6 پرو از دو دوربین در پنل پشتی و دو دوربین در جلو برای سلفی و تشخیص چهره استفاده می کند تا پس از شرکت هواوی، دومین شرکت چینی عرضه کننده گوشی 4 دوربینه باشد.

دوربین های پشتی از لنزهایی 12 و 5 مگاپیکسل سود می برند ولی دوربین های جلویی به لنزهایی 20 و 2 مگاپیکسلی مجهز شدند.

شیائومی به رسم گوشی های رده بالایی که این روزها معرفی می شوند؛ چندین ویژگی هوش مصنوعی مانند AI Dynamic Bokeh و AI Portrait 2.0 را به همراه AI Dual Front Camera برای بهبود عکاسی و تصاویر به کار گرفته است.

میان رده ای با 4 دوربین

میان رده جدید شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 636 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می کند. شیائومی اعلام کرده مدل دومی هم از این گوشی با مشخصات بهتر معرفی می کند. احتمالا مدل جدید از 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی سود می برد.

ردمی نوت 5 پرو یک صفحه نمایش 18:9 بدون بریدگی ناچ داشت ولی حالا ردمی نوت 6 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.26 اینچی به همراه ناچ و نسبت تصویر 19:9 است.

ویژگی ناچ در گوشی های جدید اجازه می دهد دقت تصویر بالاتر 2280 در 1080 پیکسل را داشته باشند که مقداری پیکسل های بیشتری نسبت به مدل پیشین دارد.

روی این اسمارت فون اندروید اوریو 8.1 نصب شده است و از فناوری شارژ سریع بهره می برد. باتری این گوشی نیز 4 هزار میلی آمپرساعتی است که می تواند برای چنین سخت افزاری مناسب باشد و عمر باتری بیشتری به دست دهد.

ردمی نوت 6 پرو مجهز به یک حسگر اثر انگشت شده است که در پنل پشتی و زیر دوربین مشاهده می شود. همین طور، از ویژگی اسکن نرم افزاری Face Unlock سود می برد. بدنه فلزی آن هم مزیت دیگری برای خریدش است.

شیائومی این اسمارت فون میان رده خود را در سه رنگ مشکی، آب و رزگلد روانه بازار خواهد کرد.

همان طور که مرور کردیم؛ این گوشی در بسیاری از مشخصات با میان رده های دیگر شیائومی و همین طور رقبای چینی یکسان است ولی از دوربین دوگانه در جلو و عقب سود می برد که احتمالا با تکنیک های نرم افزاری و هوش مصنوعی می توانند کیفیت عکس بهتری خلق کنند.

منبع

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51149

به "شیائومی Redmi Note 6 Pro معرفی شد: یک میان رده دیگر با 4 دوربین و ناچ دوست داشتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Redmi Note 6 Pro معرفی شد: یک میان رده دیگر با 4 دوربین و ناچ دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید