هواوی نسخه 5G میت پد پرو را با شارژ بی سیم دو طرفه معرفی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، هواوی از تبلت MatePad Pro 5G رونمایی کرد که نسخه 5G تبلت 10.8 اینچی عرضه شده برای بازار چین در سال گذشته میلادی است.

هواوی نسخه 5G میت پد پرو را با شارژ بی سیم دو طرفه معرفی کرد

در بسیاری از رسانه ها از این تبلت وقتی با کیس صفحه کلید و M-Pencil استفاده می گردد؛ رقیب اصلی آیپد پرو نام برده می گردد و دائما مشغول مقایسه این دو با هم هستند. به همین دلیل، سایت ورج در تیتری کنایه آمیز می نویسد: هواوی نسخه 5G آیپد پرو را معرفی کرد.

اما تبلت هواوی دو ویژگی منحصربه فرد دیگر هم دارد. شارژ بی سیم القایی دو طرفه و امکان انداختن صفحه نمایش روی اسمارت فون با استفاده از اتصالات 5G که باعث ایجاد دست بالاتر برای هواوی نسبت به اپل می گردد. شاید تنها نکته منفی این تبلت، اجرای نسخه منبع باز اندروید و بدون سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل است.

هواوی می گوید MatePad Pro اولین تبلتی است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید. هنگامی که شما مشغول شارژ این دستگاه هستید؛ می توانید با حداکثر سرعت 27 وات عملیات شارژدهی را انجام دهید. سپس، می توانید یک شارژ بی سیم معکوس را با سرعت 7.5 وات برای اسمارت فون ها و دستگاه های دیگر تجربه کنید.

امکان شارژ بی سیم کیس صفحه کلید این تبلت با همین روش نیز وجود دارد ولی نباید فراموش کرد که هواوی میت پد پرو 5G فقط می تواند یک دستگاه را شارژ کند.

از نظر ظاهری، تبلت MatePad Pro 5G ظاهر جالبی دارد و در مقایسه با آیپد پرو، لبه ها و حاشیه های بسیار کمتری دارد. هواوی می گوید نسبت نمایشگر به بدنه در این تبلت 90 درصد است. اگر این ادعای هواوی واقعیت داشته و دقیق باشد؛ چنین نسبتی برای یک تبلت بسیار خوب و هیجان انگیز است.

بازآفرینی خلاقیت

نمایشگر این تبلت دقت تصویری 2560 در 1600 پیکسل دارد و نسبت تصویر نمایشگر 16:10 است تا شاهد یک تجربه بصری خوب روی آن باشیم. در گوشه بالا سمت چپ شاهد یک ناچ کوچک برای دوربین سلفی هستیم.

پردازنده میت پد پرو 5G همان پردازنده ای است که هواوی روی پرچم دارهای سال 2020 خود استفاده نموده است. پردازنده کرین 990 با پشتیبانی از مودم 5G داخلی که دارای هشت هسته پردازشی و دو هسته شبکه عصبی و هوش مصنوعی است. 8 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است و البته با ظرفیت های 256 و 512 گیگابایت عرضه می گردد.

باتری 7250 میلی آمپرساعتی این تبلت گفتیم به صورت بی سیم و با سرعت 27 وات شارژ می گردد. قلم نوری M-Pencil عرضه شده برای آن نیز به طور بی سیم شارژ می گردد. این تبلت تنها می تواند قلم لمسی خود را همزمان با دستگاه های دیگر به صورت بی سیم شارژ کند.

وزن این تبلت کمی کمتر از 500 گرم است و ضخامت آن به 7.99 میلی متر می رسد. در دو رنگ نارنجی و سبز جنگلی به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن 799 یورو برای مدل پایه (رم 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت) است. مدل 512 گیگابایت با همان رم قبلی قیمتی 949 یورو دارد.

هواوی می خواهد مدل مبتنی بر وای فای و بدون پشتیبانی از 5G را نیز با قیمت 549 دلار روانه بازار کند که دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات است. زمان عرضه به بازار این تبلت پرچم دار ژوئن 2020 میلادی برابر با ماه های خرداد و تیر 1399 شمسی است.

منبع

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72371

به "هواوی نسخه 5G میت پد پرو را با شارژ بی سیم دو طرفه معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی نسخه 5G میت پد پرو را با شارژ بی سیم دو طرفه معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید