شناخت دقیق نیازهای مشتریان کلید موفقیت در جذب منابع است

به گزارش مجله سرگرمی، دکترسیدمحسن فاضلیان عضوهیات مدیره به همراه پرویزنجفیان مدیر امور شعب استان تهران وهمچنین مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی ازشعبه مستقل مرکزی وهمچنین مدیریت های شعب استان تهران بازدید کردند.

شناخت دقیق نیازهای مشتریان کلید موفقیت در جذب منابع است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، شعبه مستقل مرکزی تهران اولین مقصد ملاقات عضو هیات مدیره و هیات همراه در هفته پایانی اسفندماه بود. دکتر فاضلیان، نجفیان و احمدی پس از ملاقات با تمامی کارکنان دوایر و گپ و گفت وگو با آنان ضمن خدا قوت به ایشان، سال نو را پیشاپیش تبریک گفتند.

آشنایی کارکنان با قانون جدید قانون اصلاح صدور چک موضوعی بود که فاضلیان در گفت وگو با کارکنان شعبه مستقل مرکزی تهران از آنان جویا می شد.

یکی از موارد مطرح شده در این ملاقات، نقش تعداد پفراینده های مطالباتی در ارزیابی عملکرد بود که فاضلیان در این خصوص گفت: باید اقداماتی که مثلا در خارج از اختیار شعبه تصمیم گرفته شده است ازجمله پفراینده های خاص ارزی، تسهیلات کرونا و ... در ارزیابی عملکرد مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

همچنین با توجه به عملکرد مطلوب شعبه مستقل مرکزی تهران در جذب منابع در سال 1399، فاضلیان خواهان استمرار عملکرد مناسب این شعبه در این بخش در سال 1400 شد.

دکتر فاضلیان و هیات همراه در ادامه با آرزوی سلامتی و تبریک سال نو شعبه مستقل مرکزی تهران را به مقصد مدیریت شعب مرکز تهران واقع در خیابان طالقانی تهران ترک کردند.

شناخت دقیق احتیاجهای مشتریان کلید موفقیت در جذب منابع است

عضو هیات مدیره به رسم همواره در ابتدا با کارکنان شعبه طالقانی که در قسمت پایینی مدیریت مرکز تهران قرار گرفته است، ملاقات کرد.

دکتر فاضلیان در این ملاقات ضمن گفت وگو با کارکنان شعبه طالقانی به آنان خدا قوت گفته و پیشاپیش سال نو را تبریک گفت. وی و هیات همراه در ادامه پس از بازدید از دوایر مختلف مدیریت مرکز تهران طی نشستی در دفتر مدیر منطقه، عملکرد این مدیریت را موردآنالیز قرارداد.

فاضلیان در ابتدای این نشست گفت: هدف از بازدید امروز تقدیر از یک سال زحمت و کوشش خستگی ناپذیر همه همکاران است.

وی در ادامه توضیح داد: در سالی که گذشت یکی از اصلی ترین چالش های بانک رصد دقیق فضای کسب وکار و پاسخ به این سؤال که آیا رژیم جذب منابع متناسب با رقبا و نقدینگی هست می باشد.

فاضلیان ادامه داد: الان زمانی است که باید با شناخت دقیقی از احتیاجهای مشتریان صورت پذیرد تا متناسب خدمات و محصول متناسب با این احتیاجها به آنان معرفی کرد.

وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع باید به سمت ساده سازی محصولات و طرح ها حرکت کنیم که لازمه آن ارایه پیشنهادها و طرح های خلاقانه از سوی همکاران صف است.

فاضلیان توضیح داد: در فضای فعلی بانک احتیاج به یک تغییر نگاه جدی در تمامی ابعاد دارد که برای این مهم باید به کارکنان اعتماد نموده و کارها را توزیع و تفویض کرد. البته که باید در فرایند انتخاب و گزینش کارکنان برای استخدام و یا تصدی سمت ها به دقت و حساسیت اقدام نموده ولیکن پس از انتخاب باید اعتماد و تفویض اختیار کرد.

این گزارش حاکی است در حاشیه بازدید عضو هیات مدیره و هیات همراه از مدیریت مرکز تهران دکتر فاضلیان از اداره کل گزینش بازدید و با مسوولان و کارکنان این اداره کل ملاقات و گفت وگو کرد.

عضو هیات مدیره و هیات همراه پس از این ملاقات خیابان طالقانی را به مقصد خیابان میرداماد و بازدید از مدیریت شعب منطقه شرق تهران ترک کردند.

حمید غفاری مدیر منطقه شرق تهران و معاونان وی با حضور در شعبه میرداماد به عضو هیات مدیره، مدیر امور شعب استان تهران و رییس اداره کل روابط عمومی خیر مقدم گفتند.

در ادامه پس از این بازدید طی نشستی در اتاق حمید غفاری مدیر منطقه عملکرد مدیریت شرق تهران با حضور عضو هیات مدیره و هیات همراه آنالیز شد.

دکتر فاضلیان نیز در این نشست گفت: به پاس یک سال کوشش خستگی ناپذیر آن هم در این فضای پر استرس حاصل از شیوع بیماری مرموز کرونا وظیفه خود می دانم که با انجام این ملاقات به شما خسته نباشید گفته و خدا قوتی بگویم.

وی در این نشست کوتاه با گفتن خسته نباشید و تبریک پیشاپیش سال نو، مدیریت شرق تهران را به مقصد خیابان شهید خدامی مدیریت غرب تهران ترک کرد.

بهترین راه حل برای افزایش بهره وری تفویض اختیار هدفمند است

در ابتدا عضو هیات مدیره و هیات همراه از شعبه شهید خدامی ملاقات نموده و با مسوولان و کارکنان این شعبه از نزدیک به گپ و گفت وگو پرداختند.

دکتر فاضلیان در نشستی که با حضور مسوولان مدیریت در اتاق مدیر منطقه برگزار گردید، گفت: هدف از این ملاقات عرض خسته نباشید و خدا قوت به شما و تمامی مجموعه همکاران در سالی بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا با مسائل عدیده ای روبرو بود.

وی با اشاره به لزوم تغییر در نظام سپرده گذاری و اعطای تسهیلات بانک توضیح داد: در پروژه های کمتر از 30 درصد رشد در مسکن مهر ، مطالبات ارزی و تجهیز خبرهای خوبی در راه است.

وی تأکید کرد: با توجه به بعضی مسایل پیشروی مدیریت کلان بانک، بهترین راه حل برای افزایش بهره وری به طور حتم تفویض اختیار است.

فاضلیان بر تأکید بر اهمیت پررنگ ترین شدن حوزه روابط عمومی و بازاریابی مدیریت ها گفت: گام های بیشتر و محکم تری برای رشد و تعاملی بانک بردارید.

افزایش اثربخشی بازرسی، ارایه پیشنهادهای خلاقانه و کاربردی، برطرف مسائل بیمه مهر آرمان و توجه به مسایل رفاهی کارکنان متناسب با منطقه جغرافیایی آنان از موارد مطرح شده در ملاقات عضو هیات مدیره با کارکنان دوایر مدیریت غرب تهران بود.

مدیر منطقه غرب تهران نیز در حوزه منابع انسانی، تجهیز و بازسازی شعب و ارزی پیشنهادهایی را به عضو هیات مدیره ارایه کرد.

->

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136045

به "شناخت دقیق نیازهای مشتریان کلید موفقیت در جذب منابع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت دقیق نیازهای مشتریان کلید موفقیت در جذب منابع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید