شرکت کنندگان نمایشگاه طلا معاف از مالیات هستند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: بیش از 60 درصد از ماشین آلات صنعت طلا در استان اصفهان ساخته می گردد.

شرکت کنندگان نمایشگاه طلا معاف از مالیات هستند

به گزارش خبرنگاران، علی یارمحمدیان شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ های قیمتی، ساعت و ماشین آلات وابسته اصفهان، اظهار کرد: به لطف فعالان مالی امروز یکی از کیفی ترین نمایشگاه های استان اصفهان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فراتر از نگاه ملی، توسعه جغرافیایی پیدا نموده است، چراکه از شمال غرب تا شمال شرق، جنوب و شهرهای مرکزی ایران در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه، توضیح داد: مشارکت کشورهای ایتالیا و ترکیه سبب افزایش کیفیت این نمایشگاه شده و باید گفت شرکت نمایشگاه ها فعالیت های ذاتی خود مبنی بر گسترش روابط بین المللی را به خوبی انجام داده است.

یارمحمدیان اضافه کرد: با پیگیری شرکت نمایشگاه ها، اتاق بازرگانی، اداره مالیات و سازمان های دیگر، تمام شرکت هایی که در این نمایشگاه شرکت می نمایند، از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد ماشین آلات طلا در استان اصفهان ساخته می گردد، گفت: استان اصفهان همیشه پتانسیل بالایی در صنعت کشور داشته و دارد، به همین منظور برگزاری این گونه نمایشگاه ها نویدبخش آن است که نمایشگاهی به واقع بین المللی برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اعلام نمود: 29 رویداد مالی در امسال برگزار شده که طبق نظرسنجی مخاطبان، بازخوردهای خوبی داشته و این امر سبب شده در سخت ترین شرایط مالی بهترین باشیم.

ak3fa.ir: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

sanaye-90.ir: صنایع 90 | مجله خبری و تحلیلی صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48533

به "شرکت کنندگان نمایشگاه طلا معاف از مالیات هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت کنندگان نمایشگاه طلا معاف از مالیات هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید