شاید استراماچونی قید یک ملی پوش را بزند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در حالی که پژمان منتظری مدافع فصل گذشته آبی پوشان با اعلام این موضوع که بنا به دلایلی دیگر در استقلال توپ نخواهد زد، تکلیف این تیم را معین کرد، روزبه چشمی یکی دیگر از ملی پوشان این تیم نه قراردادش را تمدید نموده و نه جدایی اش را اعلام داشته تا آبی ها در خصوص وی بلاتکلیف باشند.

شاید استراماچونی قید یک ملی پوش را بزند

استقلالی ها در پست مهم هافبک دفاعی، فصل گذشته علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید باقری و امید نورافکن را داشتند که از این جمع جدایی نوارفکن قطعی است، جدایی کریمی تا حدود بسیازی زیادی مسجل، فرشید باقری هم به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور ندارد و روزبه چشمی هم که همچنان بلاتکلیف است.

آبی ها به ازای هافبک دفاعی های سابق شان که ندارند، مسعود ریگی را به خدمت گرفته اند و تمرینات این تیم با همین یک هافبک دفاعی پیش می رود.

باتوجه به طولانی شدن زمان تمدید با روزبه چشمی، این امکان وجود دارد که استراماچونی قید استفاده از این بازیکن را بزند و برای جانشینی وی فکر دیگری بکند.

چشمی پس از سرانجام فصل مدعی شد پیشنهاداتی از کشورهای خارجی دارد، اما در نهایت ترانسفر نشد و پس از آن گفته شد او با استقلال تمدید می نماید که این اتفاق هم هنوز نیفتاده است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31097

به "شاید استراماچونی قید یک ملی پوش را بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید استراماچونی قید یک ملی پوش را بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید